logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NG Interactive stworzyła światowy wizerunek internetowy Dressta Co. Ltd.

  PR 18.04.2002, przeczytano 1486 razy

NG Interactive stworzyło serwis korporacyjny prezentujący jedną z największych na świecie korporacji produkujących maszyny budowlane - Dressta Co. Ltd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ng-interactive-stworzyla-swiatowy-wizerunek-internetowy-dressta-co.-ltd.,966,artykul.html

Każdy produkt przedstawiony jest bardzo szczegółowo zilustrowany dużą ilością zdjęć i danych. Istnieje możliwość obejrzenia filmu na temat wielu maszyn jak również możliwość ściągnięcia plików pdf z dokumentacją. Serwis korporacyjny prezentuje całą światową sieć przedstawicieli, wykorzystując interaktywną mapę świata. Przedstawiona została również historia firmy i znaków firmowych. W dziale Extras czekają estetyczne i funkcjonalne tapety, wygaszacz uświadamiający ogólnoświatowy zasięg korporacji. Każdy element zgodny jest z całościowym wizerunkiem firmy, wszystko sprawnie wykonane w dwa miesiąca od momentu podpisania umowy.

Równocześnie stworzone zostały seriwsy internetowe z przeznaczeniem na rynek północnoamerykańsi (www.dresstanorthamerica.com) oraz rosyjski (www.dressta.com.pl/russia). Wszystkie trzy serwisy zaprojektowane zostały według nowych założeń internetowego wizerunku stworzonego przez NG Interactive, każdy z nich stworzony w dwóch technologiach (Flash i HTML).

Dressta Sp. z o.o. jest spółką joint venture Komatsu America International Company (KAIC) i Huty Stalowej Woli w Polsce. Dressta Sp. z o.o. jest odpowiedzialna za ogólnoświatowy marketing pojazdów produkowanych w Hucie Stalowa Wola oraz w fabryce Chattanoga w USA. Dressta Sp. z o.o. to uznana na całym świecie marka pojazdów budowlanych, konkurująca z największymi światowymi producentami.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych - Internetu, Multimediów, sieci Intranet i Extranet, WAP. Do Klientów agencji należą m. in. Fortis Bank Polska, Dressta Co. Ltd., Budimex, Danfoss, Nowa Era, Rolimpex i inni.
http://www.ngi.com.pl
http://www.dressta.com.pl
http://www.dresstanorthamerica.com
http://www.dressta.com.pl/russia



avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: NGInteractive

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe opakowania herbat marki Big-Active
Właśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty...
Communication Unlimited dla Suzuki Boxing Night
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują wspólnie galę boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night IV. Za komunikację wizualną oraz informowanie o wydarzeniu w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
Awans w PR Inspiration
W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social mediów wieloletnich klientów agencji z branży retail: Galerii Krakowskiej, Silesia City Center oraz centrum handlowego Forum Koszalin. Agnieszka Kurczych koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu specjalistów z zakresu...
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój
Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764