logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NG Interactive stworzyła światowy wizerunek internetowy Dressta Co. Ltd.

  PR 18.04.2002, przeczytano 1633 razy

NG Interactive stworzyło serwis korporacyjny prezentujący jedną z największych na świecie korporacji produkujących maszyny budowlane - Dressta Co. Ltd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ng-interactive-stworzyla-swiatowy-wizerunek-internetowy-dressta-co.-ltd.,966,artykul.html

Każdy produkt przedstawiony jest bardzo szczegółowo zilustrowany dużą ilością zdjęć i danych. Istnieje możliwość obejrzenia filmu na temat wielu maszyn jak również możliwość ściągnięcia plików pdf z dokumentacją. Serwis korporacyjny prezentuje całą światową sieć przedstawicieli, wykorzystując interaktywną mapę świata. Przedstawiona została również historia firmy i znaków firmowych. W dziale Extras czekają estetyczne i funkcjonalne tapety, wygaszacz uświadamiający ogólnoświatowy zasięg korporacji. Każdy element zgodny jest z całościowym wizerunkiem firmy, wszystko sprawnie wykonane w dwa miesiąca od momentu podpisania umowy.

Równocześnie stworzone zostały seriwsy internetowe z przeznaczeniem na rynek północnoamerykańsi (www.dresstanorthamerica.com) oraz rosyjski (www.dressta.com.pl/russia). Wszystkie trzy serwisy zaprojektowane zostały według nowych założeń internetowego wizerunku stworzonego przez NG Interactive, każdy z nich stworzony w dwóch technologiach (Flash i HTML).

Dressta Sp. z o.o. jest spółką joint venture Komatsu America International Company (KAIC) i Huty Stalowej Woli w Polsce. Dressta Sp. z o.o. jest odpowiedzialna za ogólnoświatowy marketing pojazdów produkowanych w Hucie Stalowa Wola oraz w fabryce Chattanoga w USA. Dressta Sp. z o.o. to uznana na całym świecie marka pojazdów budowlanych, konkurująca z największymi światowymi producentami.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych - Internetu, Multimediów, sieci Intranet i Extranet, WAP. Do Klientów agencji należą m. in. Fortis Bank Polska, Dressta Co. Ltd., Budimex, Danfoss, Nowa Era, Rolimpex i inni.
http://www.ngi.com.pl
http://www.dressta.com.pl
http://www.dresstanorthamerica.com
http://www.dressta.com.pl/russia



avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: NGInteractive

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764