logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nic nie może wiecznie trwać - kampania społeczna

  PR 30.04.2020, przeczytano 2882 razy
ilustracjastrzałka

Z krajobrazu miejskiego zniknęły imprezy, pokazy filmowe, wystawy, festiwale, koncerty, a teatry są zamknięte. Charakterystyczne kolorowe słupy, które od zawsze były źródłem informacji, gdzie warto pójść, i co się dzieje, od kilku tygodni stały puste, lub zdobiły je plakaty odwołanych marcowych wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nic-nie-moze-wiecznie-trwac---kampania-spoleczna,386843,artykul.html

Tymczasem na ulicach Łodzi - na słupach, ścianach i tablicach ogłoszeniowych pojawiają się kolorowe graffiti.

Nic nie może przecież wiecznie trwać, Mydło wszystko umyje i Przeżyj to sam - takie przekazy do pierwszej odsłony kampanii społecznej wybrali inicjatorzy akcji - Michał Chlebosz z agencji Oxymoron i Wojtek Augustyniak z Fundacji Plaster.

ilustracjastrzałka

Naszą ambicją jest to, aby w obecnej sytuacji dodać Łodzi odrobinę kolorytu i wysłać ciepły nienachalny przekaz. Mamy nadzieję, że udało nam się poprawić humor chociaż niewielkiej części mieszkańców miasta.

Nad wizualną stroną napisów czuwał malarz Jakub Błażewski.

ilustracjastrzałka

- Akcja jest odpowiedzią na puste, smutne miasto, wyalienowanych przechodniów z zasłoniętymi przez maseczki twarzami. Wszystko, co teraz się dzieje, jest zaprzeczeniem naszej dotychczasowej rzeczywistości, wieloletniego budowania wspólnoty.- mówi Wojtek Augustyniak

- Kampania widoczna jest na 55 słupach należących do Sztuki Plakatowania. Wkrótce planujemy kolejne odsłony akcji.- zdradza Michał Chlebosz z agencji Oxymoron.

ilustracjastrzałka

Źródło: Oxymoron

www.oxymoron.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764