logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nice To Fit You zachęca do diety roślinnej i „adopcji” leśnych pszczół

  PR 27.12.2021, przeczytano 619 razy
ilustracja

Nice To Fit You, jeden z wiodących cateringów dietetycznych, w najnowszej kampanii odpowiada na rosnące potrzeby współczesnych konsumentów, poszukujących jakościowych produktów roślinnych. Promuje swoją certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nice-to-fit-you-zacheca-do-diety-roslinnej-i-_adopcji_-lesnych-pszczol,394250,artykul.html

Na rynku robi się zielono

Jeszcze kilka lat temu korzystanie z cateringów dietetycznych było uważane za chwilową modę. Dzisiaj na ten rynek składają się setki firm. Obecnie trendem, który sukcesywnie wpisuje się w styl życia wielu Polaków, a przez to również oddziałuje na kategorię cateringów dietetycznych, jest to, że Polacy coraz częściej sięgają po żywność stricte roślinną i roślinne zamienniki mięsa. Jak wynika z najnowszych badań, już ok. 10% Polek i Polaków między 18. a 65. rokiem życia deklaruje się jako wegetarianie, a według danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia, w ciągu ostatnich trzech lat odnotowano w Polsce aż 480-procentowy wzrost sprzedaży roślinnych zamienników mięsa, przy jednoczesnym spadku jego sprzedaży.  Coraz częściej rezygnujemy ze spożywania mięsa ze względu na chęć prowadzenia zdrowszego stylu życia, ale także m.in. z uwagi na płynące z tego korzyści dla dobra klimatu.

Roślinne postanowienia noworoczne

Nice To Fit You to jeden z wiodących cateringów dietetycznych, oferujący 7 oryginalnych diet opracowanych tak, aby były zdrowe i dostarczały wszystkich potrzebnych składników. W menu Nice To Fit You znaleźć można dziesiątki różnorodnych dań opartych na świeżych produktach w dużej mierze pochodzących od lokalnych dostawców. Catering znany jest również ze szczególnej dbałości o najwyższą jakość swoich dań i usług oraz zachowanie zasad bezpieczeństwa na każdym etapie produkcji, co potwierdzają liczne certyfikaty i opinie konsumenckie, m.in. prestiżowy znak V-Label dla diety wegańskiej.

W najnowszej kampanii pod szyldem #NiceToBeeGreen marka wykorzystuje moment, w którym wytyczamy sobie nowe postanowienia i robi kolejny krok w kierunku zdrowia swoich klientów, ale też dobra planety. Za każdy dzień zamówionej diety roślinnej zobowiązuje się zaadoptować 10 leśnych pszczół. Nowy rok to zwykle postanowienia nowego lepszego „ja”. Lepsza sylwetka, zdrowsze odżywianie, więcej czasu na ważne rzeczy w życiu. Ale postanowienia to tylko postanowienia, dopóki się ich nie zrealizuje. Marka Nice To Fit You wychodzi naprzeciw wszystkim, którzy w Nowym Roku chcieliby wprowadzić do swojej diety więcej zdrowych produktów roślinnych i wytrwać w tym postanowieniu jak najdłużej.

Milion zaopiekowanych pszczół

Dodatkowym atutem przejścia na dietę roślinną w Nice To Fit You jest to, że jedząc zdrowo, pomagamy także polskim pszczołom.

- Chcieliśmy podarować naszym klientom dodatkową motywację do podejmowania roślinnych postanowień noworocznych. Wyznaczyliśmy więc cel wspólnego zaadoptowania miliona pszczół, poprzez zbudowanie nowych uli i miejskich pasiek - aby pszczoły miodne znalazły korzystne warunki do życia i mogły skutecznie zapylać okoliczne rośliny - mówi Rafał Bartoszewicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Nice To Fit You.

Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy zamówić na dowolny okres jedną z dwóch diet - 100% Vegan lub Veggy. Nad całą akcją od początku czuwają specjaliści z Pszczelarium. To osoby z ponad 20-letnim doświadczeniem pszczelarskim i wiedzą niezbędną do bezpiecznego prowadzenia uli. W finale akcji, który planowany jest na wiosnę 2022 r., zadbają o nowe miejsca do życia dla zaadoptowanych pszczół. Marka Nice To Fit You będzie relacjonować przebieg tego wydarzenia na swoich kanałach w mediach społecznościowych.

#NiceToBeeGreen

Podobnie jak w poprzedniej kampanii, komunikacja opiera się na charakterystycznym haśle „można? można!”, a ambasadorami akcji są polskie gwiazdy filmowe - Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Na potrzeby kampanii powstała specjalna sesja zdjęciowa oraz zostały nakręcone 15-sekundowe i 6-sekundowe spoty reklamowe, w których aktorzy w ciekawy i zabawny sposób zachęcają obecnych i nowych klientów Nice To Fit You do podjęcia wyzwania #NiceToBeeGreen. W ramach działań powstały również materiały wideo ukazujące zalety korzystania z innowacyjnych ścieżek zakupowych Nice To Fit You, m.in. ścieżki Flexi. Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu. Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

Źródło: Nice To Fit You

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764