logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nico Hagemann dyrektorem ds. zarządzania produktem w EyeC GmbH

  PR 13.02.2024, przeczytano 435 razy
ilustracja

EyeC GmbH, globalny dostawca zautomatyzowanych systemów weryfikacji i kontroli grafiki oraz druku, ogłasza powołanie Nico Hagemanna na stanowisko nowego dyrektora ds. zarządzania produktami. Na tym stanowisku będzie on odpowiedzialny za dalszy rozwój całego portfolio produktów EyeC, w tym grup produktów EyeC Proofiler i EyeC ProofRunner. W swojej nowej roli Hagemann będzie podlegał bezpośrednio zarządowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nico-hagemann-dyrektorem-ds.-zarzadzania-produktem-w-eyec-gmbh,403085,artykul.html

Nico Hagemann posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie technologii druku. Jako absolwent inżynierii w dziedzinie technologii druku i mediów, zbudował swoją wiedzę, jako inżynier rozwoju w Rako Etiketten GmbH & Co. KG, gdzie zdobył doświadczenie jako inżynier ds. rozwoju. Ostatnio, przed powrotem do EyeC, pracował jako Product Platform Manager - 3D Image Acquisition w Basler AG. Hagemann może zatem wykorzystać wieloletnie doświadczenie w nadchodzących wyzwaniach, ponieważ był już pracownikiem EyeC w latach 2010-2022. W tym czasie pracował w obszarach technologii usług i zarządzania produktami i był w stanie dogłębnie zrozumieć markę EyeC i jej rynek. Oprócz strategicznego rozwoju i wdrażania całego portfolio produktów EyeC, jego nowa rola będzie również koncentrować się na identyfikowaniu wymagań rynku oraz przygotowywaniu i wdrażaniu koncepcji wprowadzania produktów na rynek. Skupi się między innymi na dalszym rozwoju technicznym opartego na skanerze systemu inspekcji EyeC Proofiler.

Dr Ansgar Kaupp, CEO i partner zarządzający EyeC, komentuje nową nominację: "Nico ma imponującą karierę zawodową, a jego powrót do EyeC jako szefa działu zarządzania produktami jest znaczącym atutem dla firmy. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojemu doświadczeniu i zaangażowaniu, wraz ze swoim zaufanym zespołem, będzie z powodzeniem rozwijał nasze obecne obszary zarządzania produktem".

Źródło: EyeC GmbH

www.eyec.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sublimacja od podstaw w Api.pl: relacja ze szkolenia
10 kwietnia br. odbyły się pierwsze warsztaty z cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0, czyli szkolenia organizowanego przez API.PL od 4 lat – tym razem w nowej, ulepszonej formule i z poszerzonym materiałem.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764