logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nicolette Senye awansuje na Client Service Director pionu Media & Performance Dentsu Polska

  PR 07.11.2022, przeczytano 470 razy
ilustracja

Nicolette Senye awansuje na stanowisko Client Service Director pionu Media & Performance dentsu Polska. Z grupą związana jest od 2014 roku, gdzie początkowo pełniła rolę Communication Managera, następnie Group Account Director, a przez ostatni rok Client Partnera. Wraz z objęciem nowej roli, Nicolette będzie tworzyć grono liderów zarządzających strukturą mediową w dentsu Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nicolette-senye-awansuje-na-client-service-director-pionu-media-and-performance-dentsu-polska,397876,artykul.html

Nicolette Senye posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, zaczynając w agencji ZenithOptimedia jako Junior TV Buyer, następnie Senior Media Planner, a kończąc na stanowisku Communication Manager. W swojej karierze zawodowej była odpowiedzialna za przygotowanie strategii mediowych, analiz konkurencji i rynku, planowanie i zakup mediów do kampanii i koordynowanie pracą dużych zespołów. Prowadziła działania mediowe m.in. dla firm takich jak Ferrero, mBank, Empik, Agata, Burger King, Kerry Foods, Formatex, Schiseido, Maspex, PKO BP, Hochland, Indykpol czy Electrolux.

Decyzja Nicolette o podjęciu się roli szefowej client service’u udowadnia, że nie tylko ma w sobie ogromną ambicję, ale także, cechuje ją wytrwałość. W pracy łączy skuteczność biznesową z dbałością o zespół i współpracowników. Jak nikt inny udowadnia, że cross-sell rozmaitych usług z szerokiego portfolio dentsu jest nie tylko możliwy, ale przede wszystkim korzystny dla klientów.

– Wraz z objęciem nowych zadań przez Nicolette zakończyliśmy proces budowania zespołu liderów Media & Performance Service Line, do którego należy wraz ze mną Marta Kulik-Jastrzębska, Media Operations Officer i Małgorzata Niska, Media Strategy & Product Development Director. Mając tak silny team jestem pewien, że wspólnie zadbamy o jeszcze lepszą jakość usług świadczonych naszych klientom, jak również usprawnimy, uprościmy i mocno zintegrujemy cały zespół mediowy w dentsu – mówi Jacek Celiński, Head of Media & Performance Line. – Cieszy mnie również fakt, że za kluczowe kompetencje odpowiadają w dentsu kobiety, które konsekwentnie budują swoją karierę w ramach organizacji, poprzez w pełni zasłużone awanse wewnętrzne – kontynuuje.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764