logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie chcę być strażakiem: Projekt Walk zdobywa brąz podczas Cannes Lions

  PR 22.06.2016, przeczytano 1358 razy
ilustracjastrzałka

WALK otrzymał brąz za projekt zrealizowany dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem” podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, najbardziej prestiżowego konkursu kreacji reklamowej na świecie. Nagroda została przyznana w kategorii PR, podkategorii public affairs and lobbying.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-chce-byc-strazakiem%3A-projekt-walk-zdobywa-braz-podczas-cannes-lions,29024,artykul.html

Kampania „Nie chcę być strażakiem” powstała w celu promocji wiedzy na temat zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz ich aktywizacji zawodowej. Jej głównymi bohaterami są osoby z niepełnosprawnością, występujące w roli strażaków, jakich jeszcze nikt nie widział. Pewnie też nigdy nie zobaczy, ponieważ osoby na wózkach, niewidome czy niesłyszące nie szukają pracy w tym zawodzie. Jak same podkreślają, są specjalistami w innych obszarach i to właśnie w nich chcą się realizować. W ten przewrotny i humorystyczny sposób, przełamujący społeczne tabu film zwraca uwagę na fakt, że osoby z niepełnosprawnością są zdolne do pracy i chcą ją wykonywać zgodnie ze swoim wykształceniem oraz kompetencjami.

Ten lew dowodzi tego, że kluczem do dobrej i skutecznej kampanii jest wciąż pomysł. Żadna innowacyjność go nie zastąpi. Naszego pomysłu nie byłoby bez zaangażowania wszystkich osób, które wzięły udział w tworzeniu kampanii. Dlatego też chciałbym podziękować Fundacji Integracja, Magdzie ‘Bronce’ Braniewskiej, Marcie Bresińskiej, Maćkowi Kowalczukowi, Bartkowi Kaczmarkowi, Lucky Luciano Pictures, LocoMotive, DI Factory, Sound Tropez, a także wszystkim, którzy wzięli udział w produkcji filmu – powiedział Alek Frydrych, Creative Director WALK Digital.

Kampania została również uhonorowana nagrodą GRAND PRIX oraz złotem w kategorii „Insight” w ramach tegorocznego konkursu Innovation AD. Z kolei w Konkursie Twórców Reklamy projekt został wyróżniony czterema złotymi mieczami w kategoriach: Active Advertising, Digital&Mobile, Film, PR&Event oraz srebrem ponownie w Digital&Mobile.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764