logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie czekaj. Działaj! – nowa kampania Providenta

  PR 19.08.2015, przeczytano 929 razy

Provident Polska od 19 sierpnia rusza z nową kampanią reklamową. Akcja ma dwa elementy – pierwszy promuje pożyczki z Pakietu Elastycznego, drugi mówi o promocyjnej ofercie dla nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-czekaj.-dzialaj%21--nowa-kampania-providenta,25721,artykul.html

Kampania opiera się na promocji Pakietu Elastycznego i jego głównej zalety dla klienta. Jest nią możliwość zawieszenia spłaty pożyczki w przypadku nadzwyczajnych wydarzeń (pobyt w szpitalu, kradzież mienia, zniszczenie mieszkania), albo po prostu jeśli klient tego chce. Drugi element kampanii to promocja Lekki Start dla nowych klientów, w której można zyskać do 300 zł rabatu, biorąc 1000 zł pożyczki.

Pakiet Elastyczny umożliwia wzięcie pożyczki z dostawą gotówki do domu klienta oraz spłatę rat pożyczki poprzez doradcę podczas wizyt w domu pożyczkobiorcy. Zgodnie z umową pożyczający ma możliwość okresowego zamrożenia spłaty do 4 tygodni w razie wystąpienia zdarzeń losowych. Jest również możliwość okresowej przerwy w spłacie na wniosek klienta do 4 tygodni. Klient ma też gwarancję, że koszt pożyczki nigdy nie będzie wyższy (brak opłat za zaległości, brak odsetek karnych), a w przypadku wcześniejszej spłaty koszty są zmniejszane proporcjonalnie do okresu wykorzystania.

Humorystyczne spoty mają zaintrygować odbiorców odpowiedziami na pytania: czym różni się spłata pożyczki w Providencie od wuja Edwarda na weselu i czym różni się Provident od cioci z Ameryki? Wskazywane są w nich korzyści wynikające ze skorzystania pożyczek w Providencie.

Nową, obowiązującą od końca lipca, ofertę naszej pożyczki oparliśmy na badaniach klientów, którzy podkreślali jak ważna jest dla nich możliwość elastycznej spłaty. Dlatego zaproponowaliśmy możliwość jej zawieszenia lub zamrożenia. Nowa kampania zwraca właśnie uwagę klientów na ten najatrakcyjniejszy element Pakietu Elastycznego – możliwość wstrzymania spłat pożyczki. Dzięki temu w przypadku życiowych czy finansowych problemów pożyczający ma możliwość dostosowania spłat do własnych potrzeb i możliwości – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Dodatkowo dla nowych klientów koszty pożyczki mogą być w promocji Lekki Start nawet o 300 zł niższe niż w podstawowej ofercie. Atrakcyjny rabat jest tu jeszcze jedną wartością dodaną. Zachęcamy nim tych, którzy nie są naszymi klientami do wypróbowania i skorzystania z nowej, zmienionej oferty Providenta – dodaje.

Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację w internecie odpowiadają AdHeads i OpusB, a za BTL AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa od 19 sierpnia do końca września.      

Źródło: Provident Polska

provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764