Nie ma świętych krów - pod takim hasłem rusza kampania wizerunkowa tygodnika WPROST. Tygodnik wykorzystuje w niej koncept kreatywny oparty na deklaracji redaktora naczelnego, Sylwestra Latkowskiego.
Kampania obejmuje reklamy w prasie, spoty w radiu, telewizji i wybranych sieciach kin, promocję w Internecie oraz outdoor, m.in. na warszawskich autobusach. Jej elementy pojawiają się również w samym tygodniku i w serwisie Wprost.pl.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi czytelników na zmiany, jakie przeszedł tygodnik w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Pod kierownictwem Sylwestra Latkowskiego tytuł nabrał wyrazistości i jest obecnie jedynym polskim tygodnikiem, w którym funkcjonuje dział śledczy. Publikacje tygodnika WPROST coraz częściej są przedmiotem debaty publicznej i źródłem publikacji w innych mediach. Hasło: „Nie ma świętych krów” to swoiste credo redakcji, którą kieruje Latkowski.
Autorem konceptu kreatywnego i scenariuszy spotów jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO, która kampanię przygotowała. Za planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do grupy PMPG agencja Nano. Nowa odsłona wizerunkowa jest wynikiem audytu przeprowadzonego na zlecenie wydawcy przez Marcina Kalkhoffa, partnera w kancelarii marketingowej BrandAuditors.
Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.