logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie odkładaj uczuć na później - Paypo z kampanią na Walentynki

  PR 09.02.2023, przeczytano 779 razy
ilustracja

PayPo – polski lider branży BNPL (buy now, pay later), przy okazji zbliżających się Walentynek, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii marketingowej, w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych. Stawia w niej na działania w sieci i w outdoorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-odkladaj-uczuc-na-pozniej---paypo-z-kampania-na-walentynki,398917,artykul.html

Kampania PayPo “Nie odkładaj uczuć na później” ma na celu zwiększenie świadomości o usługach marki i wiedzy na temat tego, jak działają płatności odroczone. To kreatywne nawiązanie do głównej funkcji usługi oferowanej przez markę, czyli możliwości zapłaty za zrobione zakupy po 30 dniach, bez dodatkowych opłat. Pozwala to zaopatrzyć się w prezent dla kogoś bliskiego, odkładając na później płatność, ale nie uczucia. Kampania ma ponadto wzmocnić sprzedaż artykułów “pierwszej, walentynkowej potrzeby”, w naszych sklepach partnerskich, m.in. z bielizną, czy upominkami. Z badania przeprowadzonego przez PayPo wynika, że tylko 14 proc. Polaków nie kupuje ukochanej osobie prezentu z okazji Walentynek.

Kampania realizowana jest w internecie, głównie na portalach kierujących swoje treści do mężczyzn i kobiet oraz w social mediach. Dodatkowo wsparta jest działaniami outdoorowymi. Kreacje dostępne są na warszawskich nośnikach typu city-digital w popularnych miejscach stolicy.

- Jednym z naszych głównych celów marketingowych jest zwiększenie świadomości marki PayPo, a także samych usług BNPL. W naszych działaniach stawiamy nie tylko na kreatywne podejście do tematu płatności odroczonych, ale również zależy nam na wykorzystaniu wielu kanałów dystrybucji, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Walentynki to popularne święto, które w sposób naturalny łączy się z zakupami i jest dobrą okazją do skorzystania z naszych usług. Jak wynika bowiem z naszych badań, aż 66 proc. Polaków świętuje ten dzień z ukochaną osobą, między innymi kupując prezenty, a 75 proc. uważa się za romantyka – mówi Edyta Szymanowska, Head of Content Marketing w PayPo.

To nie pierwsza tego typu akcja PayPo. Podobne działania marka podejmowała ostatnio w szczycie sprzedażowym związanym z Black Friday oraz w okresie przedświątecznym.

ilustracjastrzałka

Źródło: PayPo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764