logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie odkładaj uczuć na później - Paypo z kampanią na Walentynki

  PR 09.02.2023, przeczytano 395 razy
ilustracja

PayPo – polski lider branży BNPL (buy now, pay later), przy okazji zbliżających się Walentynek, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii marketingowej, w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych. Stawia w niej na działania w sieci i w outdoorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-odkladaj-uczuc-na-pozniej---paypo-z-kampania-na-walentynki,398917,artykul.html

Kampania PayPo “Nie odkładaj uczuć na później” ma na celu zwiększenie świadomości o usługach marki i wiedzy na temat tego, jak działają płatności odroczone. To kreatywne nawiązanie do głównej funkcji usługi oferowanej przez markę, czyli możliwości zapłaty za zrobione zakupy po 30 dniach, bez dodatkowych opłat. Pozwala to zaopatrzyć się w prezent dla kogoś bliskiego, odkładając na później płatność, ale nie uczucia. Kampania ma ponadto wzmocnić sprzedaż artykułów “pierwszej, walentynkowej potrzeby”, w naszych sklepach partnerskich, m.in. z bielizną, czy upominkami. Z badania przeprowadzonego przez PayPo wynika, że tylko 14 proc. Polaków nie kupuje ukochanej osobie prezentu z okazji Walentynek.

Kampania realizowana jest w internecie, głównie na portalach kierujących swoje treści do mężczyzn i kobiet oraz w social mediach. Dodatkowo wsparta jest działaniami outdoorowymi. Kreacje dostępne są na warszawskich nośnikach typu city-digital w popularnych miejscach stolicy.

- Jednym z naszych głównych celów marketingowych jest zwiększenie świadomości marki PayPo, a także samych usług BNPL. W naszych działaniach stawiamy nie tylko na kreatywne podejście do tematu płatności odroczonych, ale również zależy nam na wykorzystaniu wielu kanałów dystrybucji, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Walentynki to popularne święto, które w sposób naturalny łączy się z zakupami i jest dobrą okazją do skorzystania z naszych usług. Jak wynika bowiem z naszych badań, aż 66 proc. Polaków świętuje ten dzień z ukochaną osobą, między innymi kupując prezenty, a 75 proc. uważa się za romantyka – mówi Edyta Szymanowska, Head of Content Marketing w PayPo.

To nie pierwsza tego typu akcja PayPo. Podobne działania marka podejmowała ostatnio w szczycie sprzedażowym związanym z Black Friday oraz w okresie przedświątecznym.

ilustracjastrzałka

Źródło: PayPo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
Aleksandra Wojnicka Digital Directorem w Great Minds
Z początkiem marca 2023 r., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
Trotec: objazdowa trasa laserowa oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy
W kwietniu 2023 firma Trotec organizuje dwa wydarzenia, które mają na celu dotarcie do klientów, przedsiębiorców i pasjonatów technologii laserowych w całej Polsce – wiosenną trasę laserową z urządzeniem Rayjet 50 oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy.
Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Trwa kampania miodów Pan Mazur z influencerami
Marka Pan Mazur, producent wyjątkowej jakości polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764