logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie pomagaj się okraść. Credit Agricole wspiera kampanię edukacyjną ZBP

  PR 10.11.2024, przeczytano 252 razy

Credit Agricole dołączył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem "Nie pomagaj się okraść" uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-pomagaj-sie-okrasc.-credit-agricole-wspiera-kampanie-edukacyjna-zbp,406437,artykul.html

Celem kampanii, która nieprzypadkowo realizowana będzie podczas największej gorączki zakupowej przed Świętami Bożego Narodzenia, jest podniesienie poziomu wiedzy i świadomości w temacie cyberbezpieczeństwa, promocja bankowości elektronicznej i obrotu bezgotówkowego.

Chodzi również o budowanie pozytywnego wizerunku sektora bankowego, wreszcie o to, by bardziej świadome społeczeństwo nie dawało przyzwolenia na przenoszenie odpowiedzialności za nieprzemyślane działania klientów na instytucje finansowe – strategia kampanii opiera się na haśle "Nie pomagaj się okraść. Zobacz, jak chronić swoje pieniądze".

- Sformułowanie o pomaganiu złodziejom nie jest przypadkowe – często mamy do czynienia z przypadkami, w których próba oszukańcza nie powiodłaby się, gdyby ofiara dysponowała choćby niewielką wiedzą na temat zagrożeń - wyjaśnia Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

- Przykładem mogą być spotykane w Internecie reklamy rzekomo lukratywnych inwestycji, gwarantujących rzekomo kilkunastokrotnie większy zwrot z kapitału, aniżeli oferują banki czy fundusze inwestycyjne - dodaje Przybylski.

Odrębny przekaz dedykowany jest seniorom, którzy narażeni są na specyficzne formy wyłudzeń, bazujące na podszywaniu się pod członka rodziny, policjanta czy pracownika banku.

Kampania obejmie wszystkie możliwe środki masowego przekazu, poczynając od serwisów społecznościowych aż po kanały telewizyjne, a nawet… portale z doniesieniami z życia gwiazd.

Więcej informacji o kampanii i przydatne porady dla internautów można znaleźć na stronie: bankiwpolsce.pl/cyberbezpieczenstwo

Nie daj się złowić w sieci

Udział w kampanii Związku Banków Polskich jest częścią szerokiego zaangażowania Credit Agricole w popularyzowanie wiedzy o cyberzagrożeniach i przeciwdziałania cyberprzestępczości.

Od 2021 r. realizujemy własną kampanię "Nie daj się złowić w sieci". Jej charakterystycznym elementem jest Kapitan, który uczy na co zwracać uwagę, by bezpiecznie bankować przez Internet i w smartfonie i skutecznie chronić się przez internetowymi oszustami.

Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony poświęconej cyberbezpieczeństwu: www.credit-agricole.pl/bezpieczenstwo.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764