logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie prześpij okazji do rozwoju firmy – kampania Alior Banku

  PR 03.03.2024, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

Alior Bank prowadzi multimedialną kampanię marketingową, która promuje kredyty na bieżącą działalność i cele inwestycyjne dla mikrofim i małych przedsiębiorstw. Bank zachęca przedsiębiorców do skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym lub Bizneskredytu bez prowizji przygotowawczej. Oferta promocyjna obowiązuje do końca czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-przespij-okazji-do-rozwoju-firmy-%E2%80%93-kampania-alior-banku,403307,artykul.html

Kredyt w rachunku bieżącym udzielany jest na 2 lata z możliwością odnowienia. Z kolei okres finansowania w ramach Bizneskredytu dla mikrofirm i małych firm wynosi odpowiednio 10 i 6 lat. Pieniądze można wykorzystać na dowolny cel związany z działalnością firmy.

Promocja obejmuje również Bizneskredyt inwestycyjny, który przyznawany jest na 10 lat dla mikrofirm i 8 lat dla małych przedsiębiorstw. Dzięki niemu przedsiębiorca może kupić maszyny, technologie, a nawet nieruchomość. Ta forma finansowania pozwala także realizować inwestycje ekologiczne i termomodernizacyjne np. zakup i montaż paneli fotowoltaicznych czy ocieplenie ścian.

– Nasza reklama jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w Internecie oraz w placówkach banku. Będzie ją również można usłyszeć w radiu tradycyjnym i online. Celem działań marketingowych jest poinformowanie jak najszerszego grona przedsiębiorców o atutach promocji, w ramach której proponujemy kredyty do 5 milionów złotych bez prowizji za ich przyznanie i szybką decyzję kredytową, już w 20 minut od złożenia wniosku – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu Alior Banku.

Spot telewizyjny przedstawia historię właścicieli sklepu „Spokojne sny”, którzy dzięki wsparciu Alior Banku zrealizowali dochodowy kontrakt i rozwinęli swój biznes. Komunikacja online kieruje internautów na specjalny landing page. Reklamy są również widoczne na witrynach wybranych placówek banku. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis oraz agencja Mets, kreację spotu TV przygotowała agencja PZL.

Zabezpieczeniem kredytów bez prowizji przygotowawczej jest gwarancja de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego oraz weksel własny wystawiony na rzecz Alior Banku i BGK. Warunkiem przyznania finansowania jest pozytywna ocena wiarygodności i zdolności kredytowej firmy przez Alior Bank, spełnienie warunków promocji i podpisanie przez klienta umowy kredytowej. 

Promocja dla mikrofirm jest dostępna w oddziałach własnych i placówkach partnerskich Alior Banku, a dla małych przedsiębiorstw - w centrach bankowości korporacyjnej. Pełna informacja o kredytach dla firm i regulamin promocji są dostępne w placówkach Alior Banku i na www.aliorbank.pl.

Spoty Alior Banku: 

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764