Katalog Nie tylko plakat..., to wspólne przedsięwzięcie firm: Definition & Design, Antalis Poland oraz Świata Literackiego, mające na celu przybliżenie historii designu z lat 20 – tych i 30 – tych, środowiskom związanym z grafiką użytkową i reklamą.
Nie tylko plakat – Polska grafika reklamowa Dwudziestolecia prezentuje oryginalne materiały i teksty źródłowe, przybliżające współczesnemu pokoleniu, tę rozwijającą się bardzo dynamicznie w Dwudziestoleciu dziedzinę sztuki użytkowej.
Katalog zawiera 170 reprodukcji prac ówczesnych polskich grafików i jest dowodem na to, że reklama nie zaczęła się w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, ale trwa od dziesięcioleci, tworząc bogatą historię. „Nowoczesność wyrasta z przeszłości. Mało jest nam znana dawniejsza grafika polska. Pragniemy z nią zaznajomić naszych czytelników i wykazać odrębność narodową w nastawieniu artystycznym i w ciągłości tradycji.”
Czytając powyższy fragment pochodzący z pierwszego numeru Grafiki (październik 1930 r), trudno oprzeć się wrażeniu, że cytowane wypowiedzi ówczesnych uczestników „reklamowego” życia, nie straciły nic na aktualności.
Antalis Poland wraz z twórcami publikacji zaprasza do lektury. Katalog do nabycia między innymi w salonach EMPiK.
Antalis to wiodący dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Jeden z największych dystrybutorów w Europie i czwarty na świecie z przychodem rocznym w wysokości 2,5 miliarda Euro. Antalis zatrudnia 7000 pracowników obsługujących ponad 180000 klientów, zarówno przedsiębiorstw jak i zakładów poligraficznych w 35 krajach.
Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu. Rok 2002 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 308 mln zł i 25% udziałem w rynku.