logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie tylko plakat – Polska grafika reklamowa Dwudziestolecia

  PR 15.04.2003, przeczytano 3325 razy

Katalog Nie tylko plakat..., to wspólne przedsięwzięcie firm: Definition & Design, Antalis Poland oraz Świata Literackiego, mające na celu przybliżenie historii designu z lat 20 – tych i 30 – tych, środowiskom związanym z grafiką użytkową i reklamą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-tylko-plakat--polska-grafika-reklamowa-dwudziestolecia,1581,artykul.html

Nie tylko plakat – Polska grafika reklamowa Dwudziestolecia prezentuje oryginalne materiały i teksty źródłowe, przybliżające współczesnemu pokoleniu, tę rozwijającą się bardzo dynamicznie w Dwudziestoleciu dziedzinę sztuki użytkowej.
Katalog zawiera 170 reprodukcji prac ówczesnych polskich grafików i jest dowodem na to, że reklama nie zaczęła się w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, ale trwa od dziesięcioleci, tworząc bogatą historię. „Nowoczesność wyrasta z przeszłości. Mało jest nam znana dawniejsza grafika polska. Pragniemy z nią zaznajomić naszych czytelników i wykazać odrębność narodową w nastawieniu artystycznym i w ciągłości tradycji.”
Czytając powyższy fragment pochodzący z pierwszego numeru Grafiki (październik 1930 r), trudno oprzeć się wrażeniu, że cytowane wypowiedzi ówczesnych uczestników „reklamowego” życia, nie straciły nic na aktualności.

Antalis Poland wraz z twórcami publikacji zaprasza do lektury. Katalog do nabycia między innymi w salonach EMPiK.



Antalis to wiodący dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Jeden z największych dystrybutorów w Europie i czwarty na świecie z przychodem rocznym w wysokości 2,5 miliarda Euro. Antalis zatrudnia 7000 pracowników obsługujących ponad 180000 klientów, zarówno przedsiębiorstw jak i zakładów poligraficznych w 35 krajach.
Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu. Rok 2002 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 308 mln zł i 25% udziałem w rynku.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764