logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie tylko zakup mediów, czyli 20 lat Mindshare w Polsce

  PR 28.10.2019, przeczytano 355 razy

Dom mediowy Mindshare właśnie świętuje swoje 20-lecie obecności w Polsce. W przeciągu dwóch dekad nie tylko rozrósł się zespół i zwiększyły się kompetencje agencji, ale również diametralnie zmieniły się branża i potrzeby rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-tylko-zakup-mediow%2C-czyli-20-lat-mindshare-w-polsce,384491,artykul.html

20 lat obecności Mindshare w Polsce to okres wielu zmian, ważnych decyzji, wyzwań podyktowanych dynamicznym rozwojem branży, rynku oraz oczekiwań klientów. Od samego początku agencja dąży, by być liderem, co ma odzwierciedlenie w licznych nagrodach branżowych – w samym 2019 roku Mindshare Polska zdobył tytuł „Dom Mediowy Roku 2019” według rankingu MMP, a także złotą i dwie brązowe statuetki w konkursie MIXX Awards Europe.

– Aby sprostać oczekiwaniom klientów, jesteśmy w permanentnym procesie transformacji. To właśnie dzięki adaptywności jesteśmy w stanie ciągle rozwijać naszą ofertę tak, by zaufały nam największe marki – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

W przeciągu 20 lat Mindshare ewoluował ze stricte domu mediowego do partnera biznesowego, który wspomaga swoich klientów w zarządzaniu wszystkimi procesami marketingowymi. Kompleksowe wsparcie na każdym z etapów realizacji kampanii jest możliwe dzięki zmianom w samej strukturze agencji, która obejmuje takie obszary, jak m.in. oferta badawcza, strategiczna, kontentowa, czy digitalowa (w tym e-commerce czy performance marketing).

– Od 20 lat dokładamy wszelkich starań, by zapewniać klientom pełne wsparcie w każdym momencie kampanii. Wierzę, że to dlatego cieszymy się trwałymi relacjami oraz możemy poszczycić się partnerską współpracą z naszymi klientami. Oczywiście jesteśmy dumni ze wszystkich nagród, jakie zdobyliśmy przez dwie dekady, jednak największą satysfakcję mamy po prostu ze świetnie przeprowadzonych i efektywnych kampanii – dodaje Joanna Kazak, Managing Partner, Board Member w Mindshare Polska.

Jednak skupienie się na strategii, rozwoju biznesu i e-commerce to nie jedyne działania, które Mindshare podjął od powstania 1999 roku. Agencja współtworzy pierwszy akcelerator dla startupów z dziedziny MarTech (mSpark), była inicjatorem HERO, czyli warsztatów tworzonych przez kobiety dla ekspertek zrzeszonych w ramach GroupM, a także stworzyła dla klientów inkubator projektów społecznie odpowiedzialnych – Planning for Purpose.

– Pracując z takimi marketerami, jak Volvo, WWF, National Geographic, czy mBank widzimy, istotne w ich strategiach komunikacji staje się edukacja społeczeństwa, dbanie o ekologię, projektowanie użytecznych rozwiązań oraz aktywna walka ze zjawiskami, jak dyskryminacja, czy nieetyczne wykorzystywanie danych. Stąd nie tylko poszerzenie naszej oferty o Planning for Purpose, ale również skupienie się na pozytywnych zmianach wewnątrz organizacji – i to ciągłych, zespołowych zmianach przez ostatnie 20 lat. Nie bez powodu na nasze wartości składają się takie hasła, jak „speed”, „provocation” i „teamwork” – podsumowuje Adrian Kawecki.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764