logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Nie uważacie, że to przesada?

   11.02.2003, przeczytano 7400 razy

Nie uważacie, że 50 zł za wstęp bez zaproszeń (z zaproszeniami 25) na targi artykułów reklamowych (PSI) w Warszawie to przesada?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-uwazacie%2C-ze-to-przesada,1472,artykul.html

Moim zdaniem to pogięło ich. Nie dość, że to maleńkie targi, to moim zdaniem cena jest zaporowa. Ja bynajmniej nie wybieram się tam więcej. Mirek


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: mmreklama

(M&M REKLAMA)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Goście biorą od tych i od tamtych.Dobry interes. To tak jak by płacić za oglądanie reklamy za którą i tak płaci reklamodawca.

avatar użytkownika
,

Targi to swietny sposb na nawiazanie nowych kontaktow, zobaczenie co nowego szykuje sie w reklamie itd itp. Ciekawe czy potrafisz znalezc dobrego kontrachenta albo dokladnie przyjrzec sie nowscia za mniej niz 50 zl  

avatar użytkownika
,

100 % - racja :-)

avatar użytkownika
,

opłata za wejscie na targi jest przegieciem samym w sobie.albo robimy impreze zamknieta albo ustalamy oplate symboliczna.
Witamy w Polandii.

Najnowsze w tym dziale

Design niosący zmianę - rozmowa z Ingrid van der Wacht
O tym, dlaczego przyszłość jest naszym wspólnym projektem i czy może być perfekcyjna, rozmawiamy z Ingrid van der Wacht, facylitatorką i specjalistką ds. komunikacji od lat pracującą dla Dutch Design Foundation – organizatora Dutch Design Week, a także jurorką w tegorocznej edycji konkursu make me!
Czy w 2023 roku czeka nas reklamowy boom w podcastach?
Analizując trendy w marketingu cyfrowym, nie sposób przejść obojętnie wobec rosnącej popularności podcastów – twierdzi Marta Sielska z agencji Spicy Mobile. Podczas gdy podcastów słucha już prawie co trzeci internauta w Polsce, dla marketerów to przede wszystkim doskonały kanał reklamowy.
Handel konwersacyjny napędzany przez AI to obecnie najsilniejsze paliwo rozwoju e-commerce, dzięki któremu firmy mają zapewnioną bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługą klienta. W efekcie, wartość tego rynku zwiększy się w br. o ponad 62% do poziomu 109 mld dolarów. A kluczową rolę w interakcjach z klientami będą odgrywały voiceboty, obsługując 2/3...
Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.
Webinary 2022 – podsumowanie branży, która się profesjonalizuje
W 2022 roku użytkownicy polskiego ClickMeeting na wydarzeniach online w sumie spędzili 1 086 426 dni. Średni czas każdego spotkania to 109 minut. Padł też nowy rekord dotyczący przychodu z jednego wydarzenia online, który wynosi ponad 95 tys. złotych. Specjaliści ClickMeeting podkreślają, że w ubiegłym roku mocno dało się zauważyć, że rynek zdecydowanie ulega...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764