logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły

  PR 15.08.2022, przeczytano 2606 razy
ilustracjastrzałka

Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-z-tego-swiata-%E2%80%93-zabson-i-samsung-ponownie-lacza-sily,396905,artykul.html

Nowy utwór Żabsona, „Nie z tego świata” jest już dostępny w wiodących serwisach streamingowych, a po raz pierwszy na żywo usłyszeli go fani w trakcie drugiego dnia Fest Festiwalu, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Piosence towarzyszy wideoklip, który wyreżyserował sam Żabson. Produkcją zajęło się Porobione Studio, a za montaż odpowiadała god.wifi.

Dzięki takim kampaniom poniedziałki nie są tak straszne, a piątki tak odległe. To, jak rozwija się nasza współpraca z Żabsonem, artystą odważnym i świadomym, a do tego pewnie sięgającym po to, czego chce, jest dla nas cenną lekcją. Nasz ambasador idealnie odzwierciedla cechy i dążenia użytkowników Galaxy Z Flip4 – „chce i zrobię to” – powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing dywizji MX w Samsung Electronics Polska.

Dodatkowo, w ramach współpracy, Żabson zaprojektował specjalną saszetkę dedykowaną nowym Galaxy. Akcesorium dostępne w limitowanej ilości sztuk, będzie dostępne już we wrześniu.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764