logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły

  PR 15.08.2022, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-z-tego-swiata-%E2%80%93-zabson-i-samsung-ponownie-lacza-sily,396905,artykul.html

Nowy utwór Żabsona, „Nie z tego świata” jest już dostępny w wiodących serwisach streamingowych, a po raz pierwszy na żywo usłyszeli go fani w trakcie drugiego dnia Fest Festiwalu, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Piosence towarzyszy wideoklip, który wyreżyserował sam Żabson. Produkcją zajęło się Porobione Studio, a za montaż odpowiadała god.wifi.

Dzięki takim kampaniom poniedziałki nie są tak straszne, a piątki tak odległe. To, jak rozwija się nasza współpraca z Żabsonem, artystą odważnym i świadomym, a do tego pewnie sięgającym po to, czego chce, jest dla nas cenną lekcją. Nasz ambasador idealnie odzwierciedla cechy i dążenia użytkowników Galaxy Z Flip4 – „chce i zrobię to” – powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing dywizji MX w Samsung Electronics Polska.

Dodatkowo, w ramach współpracy, Żabson zaprojektował specjalną saszetkę dedykowaną nowym Galaxy. Akcesorium dostępne w limitowanej ilości sztuk, będzie dostępne już we wrześniu.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764