logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły

  PR 15.08.2022, przeczytano 3654 razy
ilustracjastrzałka

Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nie-z-tego-swiata-%E2%80%93-zabson-i-samsung-ponownie-lacza-sily,396905,artykul.html

Nowy utwór Żabsona, „Nie z tego świata” jest już dostępny w wiodących serwisach streamingowych, a po raz pierwszy na żywo usłyszeli go fani w trakcie drugiego dnia Fest Festiwalu, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Piosence towarzyszy wideoklip, który wyreżyserował sam Żabson. Produkcją zajęło się Porobione Studio, a za montaż odpowiadała god.wifi.

Dzięki takim kampaniom poniedziałki nie są tak straszne, a piątki tak odległe. To, jak rozwija się nasza współpraca z Żabsonem, artystą odważnym i świadomym, a do tego pewnie sięgającym po to, czego chce, jest dla nas cenną lekcją. Nasz ambasador idealnie odzwierciedla cechy i dążenia użytkowników Galaxy Z Flip4 – „chce i zrobię to” – powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing dywizji MX w Samsung Electronics Polska.

Dodatkowo, w ramach współpracy, Żabson zaprojektował specjalną saszetkę dedykowaną nowym Galaxy. Akcesorium dostępne w limitowanej ilości sztuk, będzie dostępne już we wrześniu.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764