logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nieagencja powiększa dział obsługi klienta i sprzedaży

  PR 15.12.2020, przeczytano 1041 razy
ilustracja

Do Nieagencji dołączyły Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska. Obie objęły nowo utworzone stanowiska Account Manager. Chojnowska wcześniej pracowała w LTTM jako Client Partner, a Gruszczyńska pełniła rolę Marketing Managera w Estee Lauder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nieagencja-powieksza-dzial-obslugi-klienta-i-sprzedazy,389575,artykul.html

Karolina Chojnowska posiada ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji działań z obszarów digital i influencer marketingu. W Nieagencji jako Account Manager odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych dla: Fundacji Avalon, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Synevo i TU Europa. Bierze również udział w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Poprzednio pracowała jako Client Partner w LTTM, gdzie zarządzała rozwojem produktów firmy oraz pracą zespołu, realizującego kampanie w serwisie YouTube.pl m.in. dla: Garnier, Hasbro, PepsiCo czy Spinmaster. Zajmowała się również tworzeniem i ewaluacją strategii marketingowych marek, a także współpracą z topowymi twórcami internetowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. w Bułgarii i Rumunii. Wcześniej, przez prawie 2 lata, była związana z TalentMedia. Jako Head of Sales odpowiadała głównie za realizację strategii sprzedażowej firmy. Największym projektem, przy którym pracowała w firmie był launch automatycznej platformy do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. W ramach projektu realizowała działania sprzedażowe. Chojnowska angażuje się również w edukację branży, dzieląc się swoją wiedzą podczas konferencji. W roli prelegentki wystąpiła m.in. na Multiscreen Day czy Grand Video Awards.

Małgorzata Gruszczyńska z branżą marketingową jest związana od ponad 7 lat. Na stanowisku Account Manager w Nieagencji odpowiada za zarządzanie projektami, prowadzonymi m.in. dla: Aviva, Polskiej Izby Ubezpieczeń czy StrategyWise. Jest również zaangażowana w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Wcześniej pracowała w Estee Lauder jako Marketing Manager. Była odpowiedzialna za zarządzanie w regionie Europy Centralnej i Północnej markami, takimi jak: Michael Kors, DKNY, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Lab Series i Bumble and bumble. Zajmowała się między innymi tworzeniem strategii, prowadzeniem kampanii reklamowych i promocyjnych, a także planowaniem oraz zarządzaniem budżetem marketingowym powierzonych marek. Brała też aktywny udział w tworzeniu i realizacji kampanii digital oraz działań PR. Wspierała również dział sprzedaży i special events w prowadzeniu wydarzeń specjalnych oraz akcji promocyjnych w terenie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Nieagencja

www.nieagencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764