logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nieagencja powiększa dział obsługi klienta i sprzedaży

  PR 15.12.2020, przeczytano 1141 razy
ilustracja

Do Nieagencji dołączyły Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska. Obie objęły nowo utworzone stanowiska Account Manager. Chojnowska wcześniej pracowała w LTTM jako Client Partner, a Gruszczyńska pełniła rolę Marketing Managera w Estee Lauder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nieagencja-powieksza-dzial-obslugi-klienta-i-sprzedazy,389575,artykul.html

Karolina Chojnowska posiada ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji działań z obszarów digital i influencer marketingu. W Nieagencji jako Account Manager odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych dla: Fundacji Avalon, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Synevo i TU Europa. Bierze również udział w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Poprzednio pracowała jako Client Partner w LTTM, gdzie zarządzała rozwojem produktów firmy oraz pracą zespołu, realizującego kampanie w serwisie YouTube.pl m.in. dla: Garnier, Hasbro, PepsiCo czy Spinmaster. Zajmowała się również tworzeniem i ewaluacją strategii marketingowych marek, a także współpracą z topowymi twórcami internetowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. w Bułgarii i Rumunii. Wcześniej, przez prawie 2 lata, była związana z TalentMedia. Jako Head of Sales odpowiadała głównie za realizację strategii sprzedażowej firmy. Największym projektem, przy którym pracowała w firmie był launch automatycznej platformy do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. W ramach projektu realizowała działania sprzedażowe. Chojnowska angażuje się również w edukację branży, dzieląc się swoją wiedzą podczas konferencji. W roli prelegentki wystąpiła m.in. na Multiscreen Day czy Grand Video Awards.

Małgorzata Gruszczyńska z branżą marketingową jest związana od ponad 7 lat. Na stanowisku Account Manager w Nieagencji odpowiada za zarządzanie projektami, prowadzonymi m.in. dla: Aviva, Polskiej Izby Ubezpieczeń czy StrategyWise. Jest również zaangażowana w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Wcześniej pracowała w Estee Lauder jako Marketing Manager. Była odpowiedzialna za zarządzanie w regionie Europy Centralnej i Północnej markami, takimi jak: Michael Kors, DKNY, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Lab Series i Bumble and bumble. Zajmowała się między innymi tworzeniem strategii, prowadzeniem kampanii reklamowych i promocyjnych, a także planowaniem oraz zarządzaniem budżetem marketingowym powierzonych marek. Brała też aktywny udział w tworzeniu i realizacji kampanii digital oraz działań PR. Wspierała również dział sprzedaży i special events w prowadzeniu wydarzeń specjalnych oraz akcji promocyjnych w terenie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Nieagencja

www.nieagencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764