logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nieagencja wspiera sklepy Tefal w zrównoważonym rozwoju

  PR 14.01.2021, przeczytano 919 razy

Nieagencja rozpoczyna trzeci rok współpracy z siecią sklepów Tefal (Groupe SEB). Zakres współpracy został rozszerzony i obejmuje wsparcie marki w zakresie zrównoważonego rozwoju biznesu, marketingu i komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nieagencja-wspiera-sklepy-tefal-w-zrownowazonym-rozwoju,389823,artykul.html

Przez dwa ubiegłe lata Nieagencja odpowiadała głównie za social media marki, a w roku 2020 wspierała sieć sklepów Tefal w transformacji cyfrowej.

- W 2021 roku będziemy dalej rozwijać cyfrową stronę sklepów Tefal, ale przede wszystkim zadbamy o holistyczny zrównoważony rozwój marki - od konsultacji nowych lokalizacji sklepów, przez działania CSR oparte o analizę potrzeb lokalnych społeczności, aż po marketing i komunikację marki, aby była ona zrównoważona - podkreśla Agnieszka Stecko-Żukowska, account manager w Nieagencji odpowiedzialna za działania dla marki Tefal.

Sieć sklepów Tefal prowadzi sklepy w całej Polsce. Oferuje sprzedaż swoich produktów także poza swoimi lokalizacjami w centrach handlowych - w sklepach stacjonarnych, przez WhatsApp, a od niedawna - dzięki akcji “Wspieramy się od kuchni” także w wybranych punktach gastronomicznych, w specjalnie zaaranżowanych przestrzeniach.

W 2021 roku marka będzie rozwijać swoją komunikację w oparciu o nowe kanały (m.in. rozwój content marketingu, szczególnie treści wideo) i pomysły. Pierwsza z nich to właśnie akcja “Wspieramy się od kuchni”.

- Lockdown sprawił, że zainteresowanie sprzętem do przygotowywania posiłków w domu wzrosło, stąd nowe pomysły na dystrybucję produktów Tefal. Chcemy budować partnerskie relacje z lokalną gastronomią, wrastać w miejską tkankę, a naszym klientom oferować możliwość wygodnych zakupów w najbliższej okolicy. To element szerszej strategii budowania naszej firmy w sposób zrównoważony, zgodnie z ideą turkusowej organizacji - mówi Marta Sidor, Retail Marketing Manager w Groupe SEB Polska.

Źródło: Nieagencja

www.nieagencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764