Nieagencja rozpoczyna trzeci rok współpracy z siecią sklepów Tefal (Groupe SEB). Zakres współpracy został rozszerzony i obejmuje wsparcie marki w zakresie zrównoważonego rozwoju biznesu, marketingu i komunikacji.
Przez dwa ubiegłe lata Nieagencja odpowiadała głównie za social media marki, a w roku 2020 wspierała sieć sklepów Tefal w transformacji cyfrowej.
- W 2021 roku będziemy dalej rozwijać cyfrową stronę sklepów Tefal, ale przede wszystkim zadbamy o holistyczny zrównoważony rozwój marki - od konsultacji nowych lokalizacji sklepów, przez działania CSR oparte o analizę potrzeb lokalnych społeczności, aż po marketing i komunikację marki, aby była ona zrównoważona - podkreśla Agnieszka Stecko-Żukowska, account manager w Nieagencji odpowiedzialna za działania dla marki Tefal.
Sieć sklepów Tefal prowadzi sklepy w całej Polsce. Oferuje sprzedaż swoich produktów także poza swoimi lokalizacjami w centrach handlowych - w sklepach stacjonarnych, przez WhatsApp, a od niedawna - dzięki akcji “Wspieramy się od kuchni” także w wybranych punktach gastronomicznych, w specjalnie zaaranżowanych przestrzeniach.
W 2021 roku marka będzie rozwijać swoją komunikację w oparciu o nowe kanały (m.in. rozwój content marketingu, szczególnie treści wideo) i pomysły. Pierwsza z nich to właśnie akcja “Wspieramy się od kuchni”.
- Lockdown sprawił, że zainteresowanie sprzętem do przygotowywania posiłków w domu wzrosło, stąd nowe pomysły na dystrybucję produktów Tefal. Chcemy budować partnerskie relacje z lokalną gastronomią, wrastać w miejską tkankę, a naszym klientom oferować możliwość wygodnych zakupów w najbliższej okolicy. To element szerszej strategii budowania naszej firmy w sposób zrównoważony, zgodnie z ideą turkusowej organizacji - mówi Marta Sidor, Retail Marketing Manager w Groupe SEB Polska.
Źródło: Nieagencja