logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niebezpieczny zawód bohaterki nowego filmu Betclic Studios

  PR 12.01.2024, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Zaledwie kilka kobiet w Polsce uprawia stunt driving – niebezpieczną dyscyplinę kaskaderską, która polega na wykonywaniu akrobacji samochodem. Tylko jedna specjalizuje się w jeździe na dwóch kołach, co potrafi jedynie parę pań na całym świecie. To Nela Adamczewska – bohaterka najnowszego filmu Betclic Studios. Krótkometrażową produkcję o jej fascynującej pracy można już obejrzeć na platformie i kanale YouTube bukmachera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niebezpieczny-zawod-bohaterki-nowego-filmu-betclic-studios,402709,artykul.html

Nela Adamczewska pochodzi z Koszalina. Jej przygoda z występami kaskaderskimi rozpoczęła się od zajęć akrobatycznych. Później zajmowała się kuglarstwem i pokazami fireshow. Pracowała w niemieckich i czeskich rewiach kaskaderskich, a obecnie jej występy można podziwiać w największym parku rozrywki w Polsce – Energylandii w Zatorze.

Adamczewska jest jedyną kobietą w ekipie Energylandia Extreme, a także jedną z kilku w Polsce zajmujących się stunt drivingiem. Publiczność zwykle nie zdaje sobie sprawy, że jeden z kaskaderów wykonujących niesamowite akrobacje z wykorzystaniem auta – na przykład spacer po karoserii w trakcie jazdy bokiem na dwóch kołach – to tak naprawdę „ona”, kaskaderka. Do czasu. – Dlatego po występach zdejmuję kask, by pokazać, że jestem kobietą – mówi w najnowszym filmie Betclic Studios.

ilustracjastrzałka

Krótkometrażowy film o Neli Adamczewskiej zrealizowany został w ramach konkursu dla młodych twórców Papaya New Directors na zlecenie Betclic Studios. To dom produkcyjny i platforma wideo wiodącej marki bukmacherskiej w Polsce. Na platformie znaleźć można produkcje dokumentalne o inspirujących postaciach, historiach ludzi, którzy mieli odwagę, by wybrać w życiu swój kurs. Losy Adamczewskiej świetnie wpasowują się w ten koncept.

– Przy tym dokumencie postawiłem na proces. Zależało mi, żeby finalna forma była wynikiem naszej współpracy i relacji, którą zbudowaliśmy. Nela kompletnie łamie stereotypy i żyje według własnych zasad. Dopiero po spędzeniu pełnego dnia na arenie zrozumiałem, jakim niewiarygodnym wyczynem jest inspirowanie publiki swoimi wyczynami kaskaderskimi, a jednocześnie posiadanie rodziny, w którą tak mocno angażuje się Nela. To utwierdza siłę kobiet jeszcze dosadniej – mówi Michał Korzewski, reżyser dokumentu.

Film o Neli Adamczewskiej obejrzeć można za darmo na platformie Betclic Studios i kanale YouTube Betclic.

– Stworzyliśmy Betclic Studios z myślą o opowiadaniu dokładnie takich historii, jak ta Neli. Jej praca jest jedyna w swoim rodzaju. Nela idąc w życiu wyznaczoną przez siebie ścieżką wykazała się niezwykle ciekawą wizją, pomysłowością oraz odwagą. Bardzo cieszymy się z powstania tej produkcji i trzymamy kciuki za dalszy rozwój jej wyjątkowej kariery – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Źródło: Betclic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764