logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niebieski szyld magla zapowiedzią designerskich zmian w Gdyni

  PR 02.07.2020, przeczytano 650 razy
ilustracja

Nowy, ręcznie malowany szyld wskazuje wejście do magla przy ulicy Abrahama w Gdyni. Jest to kolejna odsłona działań Stowarzyszenia Traffic Design, jednocześnie projekt otwierający serię realizacji prowadzonych w ramach długofalowego programu współpracy z miastem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niebieski-szyld-magla-zapowiedzia-designerskich-zmian-w-gdyni,387641,artykul.html

Szyld zaprojektowała i klasyczną metodą wykonała Eugenia Tynna. Projekt w całości powstał w nowym warsztacie Traffic Design przy ulicy Żeromskiego 36 w Gdyni. Będzie to wkrótce miejsce otwarte dla szerokiego grona odbiorców z przestrzenią wystawową oraz programem spotkań i działań skoncentrowanych na przestrzeni miejskiej.

Stowarzyszenie Traffic Design organizuje Biennale Sztuki Miejskiej, które jesienią tego roku odbędą się w jednej z dzielnic Gdyni – na Wzgórzu Świętego Maksymiliana. Program Biennale angażuje społeczność lokalną oraz artystów i projektantów z całej Polski. W tym roku na warsztat wzięte zostaną między innymi aspekty związane z wolnym czasem i zabawą w mieście, „współmieszkańcami”: ptakami i trudnym tematem przeładowania miasta samochodami. Obecnie Stowarzyszenie konsultuje projekty z mieszkańcami. W kwestii miejsc parkingowych mieszkańcy Wzgórza mogą wypowiedzieć się w ankiecie.

ilustracjastrzałka

Abonament rozszerza działania festiwalowe o całoroczną pracę projektową w różnych obszarach i różnych częściach miasta. Dzięki niemu, nowe projekty pojawią się także w dzielnicach, między innymi na Grabówku, w Orłowie i na Oksywiu.  

- Naszym celem jest propagowanie dobrych praktyk dotyczących estetyki przestrzeni publicznej i przyjaznego miasta. Do działań zostały włączone różne instytucje miejskie, między innymi Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych oraz Wydział Budynków. Prowadzimy rozmowy z różnymi grupami interesariuszy, mających wpływ na wygląd i funkcjonowanie Gdyni. Chcemy zaangażować jak najwięcej podmiotów także te z sektora prywatnego. Mogą się do nas zgłaszać także właściciele i administratorzy budynków, którzy szykują się do remontów elewacji. Być może uda nam się wesprzeć ich projektowo lub doradzić możliwe rozwiązania. - Monika Domańska, Traffic Design

W przestrzeni miasta pojawią się nie tylko nowe szyldy. Traffic Design zajmie się także projektowaniem i uspokajaniem kolorystyki elewacji, czy działaniami mającymi na celu poprawę funkcjonalności terenów zielonych.

- Zależy nam szczególnie na obiektach takich jak przedszkola, szkoły i żłobki, by w ten sposób zwiększać świadomość estetyczną najmłodszych mieszkańców miasta. - Monika Domańska, Traffic Design

ilustracjastrzałka

Także w tym celu zaprojektowana została seria „projektowanek”, czyli zadań dla dzieci i dorosłych. Wcześniej we współpracy z Wydziałem Edukacji przygotowana została koncepcja wykorzystania i estetyzacji terenów zielonych wokół Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ulicy Morskiej w Gdyni.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764