logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niebieski szyld magla zapowiedzią designerskich zmian w Gdyni

  PR 02.07.2020, przeczytano 319 razy
ilustracja

Nowy, ręcznie malowany szyld wskazuje wejście do magla przy ulicy Abrahama w Gdyni. Jest to kolejna odsłona działań Stowarzyszenia Traffic Design, jednocześnie projekt otwierający serię realizacji prowadzonych w ramach długofalowego programu współpracy z miastem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niebieski-szyld-magla-zapowiedzia-designerskich-zmian-w-gdyni,387641,artykul.html

Szyld zaprojektowała i klasyczną metodą wykonała Eugenia Tynna. Projekt w całości powstał w nowym warsztacie Traffic Design przy ulicy Żeromskiego 36 w Gdyni. Będzie to wkrótce miejsce otwarte dla szerokiego grona odbiorców z przestrzenią wystawową oraz programem spotkań i działań skoncentrowanych na przestrzeni miejskiej.

Stowarzyszenie Traffic Design organizuje Biennale Sztuki Miejskiej, które jesienią tego roku odbędą się w jednej z dzielnic Gdyni – na Wzgórzu Świętego Maksymiliana. Program Biennale angażuje społeczność lokalną oraz artystów i projektantów z całej Polski. W tym roku na warsztat wzięte zostaną między innymi aspekty związane z wolnym czasem i zabawą w mieście, „współmieszkańcami”: ptakami i trudnym tematem przeładowania miasta samochodami. Obecnie Stowarzyszenie konsultuje projekty z mieszkańcami. W kwestii miejsc parkingowych mieszkańcy Wzgórza mogą wypowiedzieć się w ankiecie.

ilustracjastrzałka

Abonament rozszerza działania festiwalowe o całoroczną pracę projektową w różnych obszarach i różnych częściach miasta. Dzięki niemu, nowe projekty pojawią się także w dzielnicach, między innymi na Grabówku, w Orłowie i na Oksywiu.  

- Naszym celem jest propagowanie dobrych praktyk dotyczących estetyki przestrzeni publicznej i przyjaznego miasta. Do działań zostały włączone różne instytucje miejskie, między innymi Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych oraz Wydział Budynków. Prowadzimy rozmowy z różnymi grupami interesariuszy, mających wpływ na wygląd i funkcjonowanie Gdyni. Chcemy zaangażować jak najwięcej podmiotów także te z sektora prywatnego. Mogą się do nas zgłaszać także właściciele i administratorzy budynków, którzy szykują się do remontów elewacji. Być może uda nam się wesprzeć ich projektowo lub doradzić możliwe rozwiązania. - Monika Domańska, Traffic Design

W przestrzeni miasta pojawią się nie tylko nowe szyldy. Traffic Design zajmie się także projektowaniem i uspokajaniem kolorystyki elewacji, czy działaniami mającymi na celu poprawę funkcjonalności terenów zielonych.

- Zależy nam szczególnie na obiektach takich jak przedszkola, szkoły i żłobki, by w ten sposób zwiększać świadomość estetyczną najmłodszych mieszkańców miasta. - Monika Domańska, Traffic Design

ilustracjastrzałka

Także w tym celu zaprojektowana została seria „projektowanek”, czyli zadań dla dzieci i dorosłych. Wcześniej we współpracy z Wydziałem Edukacji przygotowana została koncepcja wykorzystania i estetyzacji terenów zielonych wokół Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ulicy Morskiej w Gdyni.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764