logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Niechżyjelaneta nagrodzona srebrem w Konkursie Effie 2021

  PR 29.10.2021, przeczytano 530 razy

Kampania #NiechŻyjePlaneta została nagrodzona srebrną statuetką Effie w konkursie Effie Awards 2021 w kategorii „Positive Influence”. Zwycięzców poznaliśmy 26 października podczas gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niechzyjelaneta-nagrodzona-srebrem-w-konkursie-effie-2021,393604,artykul.html

Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, który został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. jest prowadzony także w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Celem konkursu Effie jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych.

Nagrodzona srebrną statuetką Effie kampania #NiechŻyjePlaneta jest rozbudowaną inicjatywą proekologiczną Onetu aktywnie angażującą nie tylko inne marki należące do Ringier Axel Springer Polska, ale także partnerów biznesowych, użytkowników i odbiorców mediów Ringier Axel Springer Polska oraz pracowników firmy i ich rodziny.

Akcja #NiechŻyjePlaneta to polska odsłona międzynarodowej inicjatywy #ActNow organizowanej przez ONZ. Jej celem jest edukacja i inspirowanie Polaków do zmiany codziennych nawyków.

Ringier Axel Springer Polska jako pierwsza polska firma z branży mediów dołączyła do globalnej inicjatywy ONZ #ActNow, którą od lipca 2020 roku wspiera akcja #NiechŻyjePlaneta”.

#ActNow składa się z 10 prostych wyzwań: m.in.: bierz 5 minutowy prysznic, jedz mniej mięsa, nie marnuj jedzenia, kupuj u lokalnych wytwórców – zmiana tych codziennych nawyków wśród milionów ludzi pomoże lepiej chronić naszą planetę. Każdego miesiąca czytelnicy Onetu i innych mediów Ringier Axel Springer Polska, a także pracownicy firmy, byli zachęcani do podjęcia nowego wyzwania. Specjalnie na potrzeby akcji powstała „zielona” redakcja, która tworzy artykuły, quizy, oraz infografiki. Oprócz wywiadów z ekspertami w publikacjach są pokazywane także przykłady zmiany przyzwyczajeń, jak np. oszczędzanie wody czy niemarnowanie żywności.

W pierwszej edycji, która zakończyła się w kwietniu 2021 roku akcję wsparły duże marki: Biedronka i IKEA oraz – przy poszczególnych wyzwaniach proekologicznych – Garnier, Ariel i Kiwi. W lipcu tego roku została uruchomiona 2. edycja akcji, do której również dołączyły uznane marki: Biedronka, Karcher, Electrolux oraz Coca Cola.

Przez 10 miesięcy redakcje stworzyły ponad 300 publikacji proekologicznych, które wygenerowały ponad 11 mln wyświetleń. Do #NiechŻyjePlaneta dołączyło 3 mln Polaków. 64 proc. użytkowników Onetu pod wpływem kampanii uświadomiło sobie, że każdy może zmienić nawyki w codziennym życiu, a 62 proc. zgadza się, że każde, nawet najmniejsze działanie na rzecz ochrony planety, ma sens (źródło: badanie Zymetria zrealizowane dla Onet – kwiecień 2021).

Na wtorkowej Gali Effie Awards, Ringier Axel Springer Polska nie tylko została wyróżniona za społeczne działania, ale również podkreśliła, swoje aktywne zaangażowanie w proekologiczną misję całej swojej grupy mediowej, budując w miejscu wydarzenia strefę wideo w duchu zero waste. W przygotowanej przestrzeni studyjnej redaktor naczelny Business Insider Polska, Mikołaj Kunica, poprowadził rozmowy z przedstawicielami firm wyróżnionych podczas gali Effie, m.in. na temat ekologii i konieczności społecznego zaangażowania marek.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki nowej książki dla dzieci wybranej przez Biedronkę w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764