logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niecierpliwi, czyli Grey dla Samsunga

  PR 27.08.2015, przeczytano 1007 razy

Agencja GREY Possible przygotowała aktywację „Niecierpliwi” promującą najnowsze modele telefonów firmy Samsung: Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge. Idąc wbrew powszechnemu przekonaniu, że cierpliwość popłaca, w niestandardowym wydarzeniu ambientowym nagrodzeni zostali ci, którym znudziło się czekanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niecierpliwi%2C-czyli-grey-dla-samsunga,25805,artykul.html

Nowe modele telefonów Galaxy S6 oraz Galaxy S6 edge posiadają innowacyjną funkcję szybkiego ładowania baterii – tylko 10 minut ładowania wystarczy na nawet cztery godziny działania. I to właśnie ta funkcja zainspirowała firmę Samsung i agencję GREY Possible do przygotowania konkursu, z absurdalnymi zadaniami i przewrotnym finałem. Główne nagrody otrzymali ci uczestnicy, którzy okazali się niecierpliwi i pierwsi zrezygnowali z zabawy. Zawodnikom, którzy byli „zbyt” cierpliwi i wytrwali do końca, podarowano nagrody pocieszenia.

Pomysł agencji GREY Possible na aktywację wybrany został na drodze przetargu, w którym startowała czołówka agencji nie tylko z Polski, ale również z innych krajów Europy.

- Niezmiernie cieszy nas fakt, że mamy okazję pracować dla tak prestiżowej marki, jaką jest Samsung, w dodatku przy dwóch najnowszych, kluczowych produktach z jego oferty, które zredefiniowały rynek telefonów komórkowych. To wielki sukces, że to właśnie nasze pomysły pokonały propozycje tak silnej konkurencji. Mamy nadzieję, że aktywacja przygotowana przez GREY Possible odbije się szerokim echem - komentuje Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group.

Zespół GREY Group:

Kreacja: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Szymon Demirkol (Senior Art Director), Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Jan Cieślar (Senior Copywriter)

Client Service: Marta Sawicka (Account Director), Małgorzata Łoza (Account Supervisor)

Dom produkcyjny: Film Produkcja

Agencja eventowa: 1Element

Źródło: GREY group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764