Na 4 przystankach autobusowych w Zielonej Górze pojawiły się wyjątkowe tablice reklamowe. W nieoczywisty i kreatywny sposób przedstawiają kursy walut w otoczeniu… przyrody.
Najnowsza kampania reklamowa fintechu Cinkciarz.pl ma na celu nieszablonową promocję usługi wymiany walut online w portalu. Jej głównym założeniem jest przedstawienie powszechnych informacji o kursach 4 popularnych walut w niecodzienny i angażujący sposób. Za koncepcję, projekt i wykonanie w całości odpowiada agencja Cinkciarz.pl Marketing – hybryda domu mediowego, agencji PR, kreatywnej i marketingowej.
Specjaliści z Cinkciarz.pl Marketing odnaleźli cztery atrakcyjne wizualnie krajobrazy z państw, w których obowiązują wybrane waluty, a następnie nałożyli na nie realne, historyczne wykresy notowań i nawiązali do nich w treści. Wytypowane scenerie to Nazaré w Portugalii (euro), Schreckhorn w Szwajcarii (frank szwajcarski), Trossachs w Szkocji (funt brytyjski) oraz Svalbard w Norwegii (korona norweska).
Tablice reklamowe zostały umieszczone na 4 przystankach autobusowych w mieście, w którym Cinkciarz.pl ma główną siedzibę – w Zielonej Górze:
- Długa – ul. Długa
- Planetarium, kier. Palmiarnia – al. Konstytucji 3 Maja
- 1 Maja, vis a vis aresztu śledczego – ul. Długa
- Wojska Polskiego, vis a vis dyskontu – al. Wojska Polskiego
Źródło: Cinkciarz.pl