logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niecodzienna reklama Cinkciarz.pl w Zielonej Górze: kursy walut w przyrodzie

  PR 11.10.2021, przeczytano 1032 razy
ilustracja

Na 4 przystankach autobusowych w Zielonej Górze pojawiły się wyjątkowe tablice reklamowe. W nieoczywisty i kreatywny sposób przedstawiają kursy walut w otoczeniu… przyrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niecodzienna-reklama-cinkciarz.pl-w-zielonej-gorze%3A-kursy-walut-w-przyrodzie,393319,artykul.html

Najnowsza kampania reklamowa fintechu Cinkciarz.pl ma na celu nieszablonową promocję usługi wymiany walut online w portalu. Jej głównym założeniem jest przedstawienie powszechnych informacji o kursach 4 popularnych walut w niecodzienny i angażujący sposób. Za koncepcję, projekt i wykonanie w całości odpowiada agencja Cinkciarz.pl Marketing – hybryda domu mediowego, agencji PR, kreatywnej i marketingowej.

Specjaliści z Cinkciarz.pl Marketing odnaleźli cztery atrakcyjne wizualnie krajobrazy z państw, w których obowiązują wybrane waluty, a następnie nałożyli na nie realne, historyczne wykresy notowań i nawiązali do nich w treści. Wytypowane scenerie to Nazaré w Portugalii (euro), Schreckhorn w Szwajcarii (frank szwajcarski), Trossachs w Szkocji (funt brytyjski) oraz Svalbard w Norwegii (korona norweska).

Tablice reklamowe zostały umieszczone na 4 przystankach autobusowych w mieście, w którym Cinkciarz.pl ma główną siedzibę – w Zielonej Górze:

  • Długa – ul. Długa
  • Planetarium, kier. Palmiarnia – al. Konstytucji 3 Maja
  • 1 Maja, vis a vis aresztu śledczego – ul. Długa
  • Wojska Polskiego, vis a vis dyskontu – al. Wojska Polskiego

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764