logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niekonwencjonalna akcja billboardowa agencji Metrohouse

  PR 22.11.2006, przeczytano 6081 razy
ilustracjastrzałka

100 billboardów reklamowych agencji nieruchomości Metrohouse nawiązujących treścią do wyborów samorządowych pojawiło się właśnie na ulicach Warszawy. Billboardy zachęcać mają do korzystania z usług firmy, która w przeciwieństwie do polityków jest solidna i realizuje swoje obietnice.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niekonwencjonalna-akcja-billboardowa-agencji-metrohouse,4780,artykul.html

Akcja billboardowa to początek całej kampanii reklamowej Metrohouse. Twarzą kampanii jest Mariusz Kania prezes agencji, oferujący pracę za 10 tys. zł miesięcznie oraz mieszkanie dla każdego, co ma być wzorowane na wyborczych hasłach kandydatów do samorządu. To bardzo nowatorskie rozwiązanie pozyskiwania klientów jak na firmę tego typu. Do tej pory agencje nie korzystały bowiem z outdoorowych form promocji.

„ W swojej pracy wykorzystujemy wiele nietypowych rozwiązań.” – tłumaczy prezes Mariusz Kania z Metrohouse. – „Komunikujemy się z klientami korzystając z nowoczesnego systemu informatycznego lub wychodzimy im naprzeciw np. podczas zakupów w centrach handlowych, gdzie znajdują się nasze stoiska. Pracujemy według procedur o wysokiej jakości, także i w reklamie firmy sięgamy po niecodzienne rozwiązania.”
Metrohouse chce udowodnić potencjalnym klientom, że w przeciwieństwie do elit politycznych dużo obiecuje, ale obietnice te spełnia. Dlatego właśnie dwa wiodące hasła kampanii odnoszą się do potencjalnych klientów i pracowników Metrohosue.

„Metrohouse znajdzie mieszkanie dla każdego.” – o ile posiada on zdolność kredytową oraz „W Metrohouse zarobisz 10 tys. zł” – tyle bowiem zarabia tu pośrednik, który sprzeda jeden dom miesięcznie – to fakty, a nie obietnice bez pokrycia.” – mówi Mariusz Kania. – „Każdy kto zamierza kupić mieszkanie może być pewny, że zgłaszając się do nas ma gwarancję, że z naszej strony dostanie najlepszą ofertę. Każdy zaś agent, zatrudniony w Metrohouse, jeśli tylko będzie się chciał rozwijać zawodowo jest w stanie zarobić 10 tys. zł miesięcznie, a do tego po pewnym czasie będzie mógł otworzyć z naszą pomocą własne biuro nieruchomości.”

Agencja Metrohouse działa na warszawskim rynku przeszło pół roku. Ma w swojej bazie ofert ponad 2000 obiektów na sprzedaż. Planuje stworzyć ogólnopolską sieć biur skupionych pod nazwą Metrohouse. Większość z nich ma się mieścić w centrach handlowych i być ogólnodostępna dla robiących codzienne zakupy. Nowe biuro pośrednictwa nieruchomości Metrohouse otwarto właśnie w CH Arkadia, gdzie do tej pory pośredników tej agencji spotkać można było przy stoisku open space na pierwszym piętrze galerii. Natomiast w Galerii Mokotów Metrohouse posiada „sklep” z mieszkaniami, kolejny punkt będzie w nowobudowanym centrum handlowym – Złote Tarasy.

Źródło: Metrohouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764