logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#NieKupujWynajmuj – kampania SIXT Polska

  PR 07.11.2024, przeczytano 348 razy
ilustracja

Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska wystartowała z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta. Marka chce poprzez dynamiczne, nowoczesne treści zachęcić odbiorców do wypróbowania innych rozwiązań – przede wszystkim długoterminowego wynajmu. Kampania ma format DOOH (Digital-Out-Of-Home), co oznacza, że materiały przygotowane na jej potrzeby będą wyświetlane na największych nośnikach cyfrowych Screen Network w kluczowych lokalizacjach głównych aglomeracji w Polsce, w tym Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania oraz Katowic. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niekupujwynajmuj-%E2%80%93-kampania-sixt-polska,406378,artykul.html

Odczarować potrzebę posiadania

Kampania #NieKupujWynjamuj ma przede wszystkim zachęcać kierowców do zmiany podejścia do mobilności, koncentrując się na korzyściach płynących z wynajmu samochodów, zamiast ich kupna. Jak wynika z raportu SIXT Polska „Auto na własnych zasadach”, Polacy są nadal bardzo mocno przywiązani do idei posiadania. Aż 7 na 10 ankietowanych polskich kierowców, którzy potrzebowaliby nowego samochodu, wciąż preferuje zakup za gotówkę lub na kredyt, podczas gdy jedynie 10 proc. rozważa wynajem. Dlatego też, marka chce przełamać ten sposób myślenia i uświadomić Polakom, że wynajem to wygodne, elastyczne i opłacalne rozwiązanie. Tym bardziej, że wypożyczenie pojazdu to według 81 proc. Polaków także dobry sposób na jego przetestowanie przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zależy nam na tym, aby nasza marka była tam, gdzie są nasi klienci, pokazując im, jak wiele korzyści płynie z długoterminowego wynajmu samochodów. Aby to osiągnąć, kluczowe znaczenie przy podejmowaniu działań marketingowych ma integracja różnych kanałów, zarówno online, jak i offline i stworzenie spójnej narracji marki, która pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał synergii. Nowa kampania DOOH dla SIXT pozwala wykorzystać nowoczesne technologie do stworzenia interaktywnego doświadczenia, które skutecznie przyciąga uwagę konsumentów w kluczowych momentach ich dnia.

Agnieszka Stryjecka, Dyrektorka Marketingu w SIXT Polska

Dzięki nowoczesnym technologiom i precyzyjnemu targetowaniu, SIXT Polska chce dotrzeć do osób poszukujących wygodnych rozwiązań mobilnych, a także zwiększyć świadomość marki, jako dostawcy elastycznych usług mobilnych dla klientów indywidualnych i biznesowych, wśród Polaków.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Ekrany (Digital Out of Home) to idealne rozwiązanie dla branży motoryzacyjnej, gdzie kluczowe są zasięg, widoczność i dynamiczne dotarcie do odbiorców. Reklama na ekranach Screen Network łączy szeroki zasięg z wysoką widocznością, co czyni ją niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym. Dzięki lokalizacjom w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takim jak centra miast, drogi wylotowe czy dworce, DOOH oferuje możliwość dotarcia do zróżnicowanej i szerokiej grupy odbiorców. Dynamiczne, interaktywne formaty przyciągają uwagę konsumentów w naturalnym, miejskim środowisku, co zwiększa skuteczność kampanii i buduje silniejsze zaangażowanie marki.

Maciej Paciorek, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu Screen Network

Kampania #NieKupujWynajmuj została zrealizowana we współpracy ze Screen Network i potrwa do końca 2025 roku.

Źródło: SIXT Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764