logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nielsen sprawdził dane Data Exchanger

  PR 26.07.2018, przeczytano 808 razy
ilustracja

Warszawska firma Data Exchanger zweryfikowała swoje dane o użytkownikach, wykorzystywane w internetowych kampaniach reklamowych, przy użyciu pomiaru Nielsen Digital Ad Ratings. To kolejna polska firma gromadząca dane marketingowe, która poddała się takiej weryfikacji. Nielsen Digital Ad Ratings gwarantuje przejrzysty pomiar reklam online pod kątem ich odbiorców. Pomiar istnieje na świecie od 2011 roku i obecnie jest dostępny w 33 krajach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nielsen-sprawdzil-dane-data-exchanger,37385,artykul.html

Nielsen, poprzez oferowane w Polsce od 2 lat badanie Digital Ad Ratings, dostarcza informacji o zasięgu kampanii, częstotliwości i strukturze demograficznej odbiorców (płeć oraz wiek). Data Exchanger w ramach swojej weryfikacji objął pomiarem dane deklaratywne oraz modele look-alike (użytkownicy o podobnych cechach, do tych, którzy odwiedzili już dany serwis lub dokonali zakupu). Badanie trwało 5 miesięcy i pozwoliło między innymi na wyeliminowanie zewnętrznych dostawców danych o niskiej jakości (w przypadku danych deklaratywnych). Analiza modeli look-alike wykazała z kolei, że wyniki dotarcia do targetowanych grup w danych posiadanych przez Data Exchanger nie ustępują benchmarkom przygotowywanym na bazie wyników kampanii badanych Nielsen Digital Ad Ratings w Europie .

- Rynek reklamy wykorzystującej dane o użytkownikach zmienia się bardzo dynamicznie. Dziś niemal wszyscy marketerzy chcą wykorzystywać takie informacje. Podjęliśmy więc decyzję, że pora na weryfikację tego, co posiadamy - mówi Grzegorz Sławatyński, Prezes Zarządu Data Exchanger. - Warto weryfikować dane , gdyż to podnosi efektywność kampanii, a jednocześnie naszą wiarygodność jako firmy dbającej o jakość danych marketingowych gromadzonych z ponad 40 tysięcy witryn - dodaje.

Zdaniem Sławatyńskiego, podobne audyty są już standardem w branży reklamowej. Coraz częściej oczekują tego sami klienci, którzy chcą mieć pewność wysokiego poziomu kampanii. - Wyraźnie lepsze wyniki w kampaniach targetowanych demograficznie. Lepsza docieralność do wybranych grup użytkowników. Tak najprościej można ocenić wartość badania przeprowadzonego u nas przez Nielsena - przekonuje Sławatyński.

Nielsen Digital Ad Ratings, jako produkt certyfikowany przez Media Rating Council, to bezstronne, transparentne i obiektywne narzędzie pomiarowe. Dostarcza pełne statystyki dotyczące widowni kampanii online, z podziałem na komputery, urządzenia mobilne (w tym aplikacje), uwzględniające duplikację między urządzeniami i umożliwiające porównanie ich ze wskaźnikami telewizyjnymi.

- Dzięki certyfikowanej metodologii oraz globalnej współpracy z zewnętrznym dostawcą danych demograficznych – Facebookiem, Nielsen Digital Ad Ratings charakteryzuje się precyzją, która w połączeniu z optymalizacją w trakcie trwania kampanii daje realną możliwość kontroli nad tym, do kogo trafia przekaz reklamowy - tłumaczy Justyna Porębska, Digital Projects Manager z Nielsen Audience Measurement Polska.

Źródło: Data Exchanger

Dodatkowe informacje:

Data Exchanger jest częścią funduszu KnowledgeHub, wspierającego spółki działające w obszarze Digital Marketingu. Firma powstała w 2012 roku, a od 2014 roku posiada technologię zarządzania Big Data, czyli DMP (Data Management Platform). Data Exchanger jest jedną z pierwszych i największych firm w Polsce, które gromadzą i dostarczają Big Data dla klientów biznesowych. Zatrudnia najlepszych specjalistów na rynku. Realizuje rocznie ponad 500 kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych 3rd party, które generują 500 milionów odsłon. Firma dysponuje informacjami o ponad 90% użytkowników polskiego internetu. Działa na rynku (Big Data i analityka biznesowa), który osiągnie w tym roku wartość 150 miliardów dolarów.

Główne kierunki działalności to: przygotowywanie profili ecommerce’owych użytkowników sieci, zbieranie danych o zachowaniach internautów (także na życzenie klienta) oraz dostarczanie narzędzi, dzięki którym klient sam przeanalizuje własne dane. Zaawansowana technologia pozwala oferować dane o użytkownikach zarówno do kampanii programmatic, jak i tradycyjnych kampanii display.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764