logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nielseniq: nowe rozwiązanie dla mediów detalicznych

  PR 20.05.2022, przeczytano 709 razy

NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują kupujących za pomocą spersonalizowanych ofert promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nielseniq%3A-nowe-rozwiazanie-dla-mediow-detalicznych,395930,artykul.html

NielsenIQ Activate składa się ze specjalnych aplikacji do budowania hipertargetowanej grupy odbiorców, zarządzania ofertami i reklamami oraz kompleksowych pomiarów. To narzędzie SaaS, będące częścią platformy NielsenIQ Connect, pozwoli sprzedawcom detalicznym na tworzenie trwałych przychodów poprzez monetyzację ich zasobów medialnych w kanałach fizycznych i cyfrowych. Ponadto detaliści będą mogli zwiększyć wiarygodność marek i udzielić im obszernych informacji na temat zachowań klientów, które są im potrzebne, aby przyciągnąć uwagę klientów, działać w oparciu o tę wiedzę i mierzyć ROI swoich działań we wszystkich kanałach.

- Jesteśmy oddani kontynuacji naszego dziedzictwa poprzez definiowanie kolejnego stulecia pomiarów konsumenckich i detalicznych – mówi Xavier Facon, dyrektor ds. mediów detalicznych na świecie w NielsenIQ. - NielsenIQ Activate łączy w jednej platformie możliwość uzyskania szczegółowego obrazu klientów we wszystkich kanałach oraz gromadzenia wnikliwej wiedzy na temat zagrożeń i możliwości reklamowych. Pozwoli to sprzedawcom detalicznym w łatwy sposób uruchamiać kampanie oparte na predykcyjnym budowaniu grona odbiorców i zbierać pomiary wpływu reklam we wszystkich kanałach, jednocześnie dostosowując się do partnerów marki.

Uznając, że każdy punkt sprzedaży detalicznej jest inny, NielsenIQ Activate oferuje detalistom możliwość wykorzystania mediów detalicznych we własnym zakresie oraz elastyczność w integracji z ich indywidualnymi ekosystemami. Dodatkowo detaliści będą mogli budować persony i precyzyjne grupy odbiorców w oparciu o tysiące atrybutów klienta, uzyskać nieszablonowe, nastawione na klienta informacje w modelu wielokanałowym w celu podejmowania lepszych decyzji, skracać czas uruchomienia i mierzenia spersonalizowanego zaangażowania klienta w czasie rzeczywistym, w mediach własnych i zewnętrznych, a także współpracować z markami w zakresie potrzeb klientów w celu maksymalizacji monetyzacji danych i mediów.

- NielsenIQ rozwija się w skali globalnej i buduje solidne podstawy dla następnego stulecia pomiarów konsumenckich i detalicznych – szybkich i połączonych – powiedział David Johnson, prezes ds. międzynarodowego handlu detalicznego w NielsenIQ. - Rynek ewoluuje, a naszym zadaniem jest dbanie o to, aby branża pomiarowa zmieniała się wraz z upływem czasu. Jako wiodąca globalna firma świadcząca usługi informacyjne w tej branży staramy się dokładnie odzwierciedlać szybko zmieniający się krajobraz handlu detalicznego i zróżnicowane potrzeby naszych klientów.

Połączenie możliwości wynikających z ostatnich przejęć, Precima oraz CiValue, pozwala NielsenIQ Activate wspierać możliwości personalizacji, które uzupełniają podstawowe możliwości NielsenIQ, na których branża detaliczna polega przy podejmowaniu krytycznych decyzji i personalizacji doświadczeń. NielsenIQ nadal jest orędownikiem zmian dzięki swoim produktom detalicznym i programom współpracy, umożliwiając detalistom i markom zwiększenie udziału w portfelu poprzez wykorzystanie bieżących danych na temat klientów i ich zachowań oraz wyposażenie ich w odpowiedni zestaw działań promocyjnych, aby mogli działać na ich podstawie i mierzyć je.

- Proste, intuicyjne rozwiązania CiValue i Precima wykorzystują najnowocześniejszą technologię i potężną naukę o danych, które w połączeniu z globalnym pomiarem wydajności NielsenIQ naprawdę połączą detalistów z producentami CPG – mówi Beni Basel, współzałożyciel i dyrektor generalny CiValue. - Żadna inna platforma nie jest w stanie pomóc sprzedawcom detalicznym i markom współpracować w celu zwiększenia wartości dla klienta za pomocą prostej i intuicyjnej platformy sztucznej inteligencji, która stawia klientów w centrum strategicznego procesu decyzyjnego.

Źródło: NielsenIQ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764