logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niemcy: Dni otwarte w firmie Eurolaser

  PR 19.09.2013, przeczytano 1335 razy

Wydarzenie pod hasłem "Eurolaser - Jeden dla wszystkich" odbędzie się w dniach 26-27.09.2013 r. (czwartek / piątek w godz. 9-17) w siedzibie producenta sprzętu laserowego Eurolaser w Luneburgu (k. Hamburga). Wedle potrzeb, można wybrać korzystniejszy dzień wizyty lub zostać na 2 dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niemcy%3A-dni-otwarte-w-firmie-eurolaser,19715,artykul.html

Podczas spotkania:
- premierowy pokaz nowej serii urządzenia S3/G3,
- spotkania z użytkownikami urządzeń Eurolaser,
- prezentacja obróbki różnych aplikacji.

Podczas spotkania odbędzie się pierwsza prezentacja nowych urządzeń Eurolaser oraz pokaz równoległego wykorzystania lasera i narzędzi mechanicznych. Firma Canon zaprezentuje także wprowadzenie w rozwiązania z segmentu "Drukuj i tnij".

Dla każdego gościa przewidziana jest specjalna oferta targowa. Na miejscu będzie możliwość wykonania własnych testów, także na materiałach powierzonych.

Więcej informacji o wydarzeniu uzyskają Państwo pod numerem telefonu: 32 388 70 51 lub adresem e-mail tomasz.pawlik(at)lasery.pl.

Harmonogram imprezy (PDF)

Źródło: Colop Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764