logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niemcy: jak branża handlowa reklamuje się z wideo online?

  PR 03.03.2017, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

W niemieckiej branży handlowej nikt nie ma tylu wyświetleń reklam wideo online co Ikea. Z analizy firmy Gemius wynika, że w styczniu jej kreacje oglądało 17,4 mln użytkowników sieci. Z takiej formy zachęty do zakupów korzystają też setki innych firm zajmujących się handlem ─ na ich spoty natknęło się w sieci 42,9 proc. internautów w Niemczech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niemcy%3A-jak-branza-handlowa-reklamuje-sie-z-wideo-online,31667,artykul.html

27,7 mln Niemców to duża grupa potencjalnych kupujących. A właśnie tyle osób, 42,9 proc. wszystkich niemieckich użytkowników sieci, oglądało w zeszłym miesiącu w internecie jakąś reklamę wideo firmy handlowej (źródło: gemiusAdReal, styczeń 2017 rok). Łączna liczba wyświetleń takich spotów przekroczyła 229,3 mln. Firma Gemius przeanalizowała dane ze stycznia tego roku, by sprawdzić, jakie marki i na jakich stronach wyświetlały swoje kreacje najczęściej. Dane dotyczyły użytkowników sieci z Niemiec w wieku 18-90 lat.

Ikea na prowadzeniu

W TOP3 reklamodawców analizowanej branży, którzy dotarli do największej liczby internautów, znalazły się duże sieci handlowe. Pierwsze miejsce zajmuje Ikea (Ikea Group), której spoty odtwarzało ponad 17,4 mln realnych użytkowników. To 27 proc. ogółu niemieckich internautów. Filmy reklamujące Media Markt (Metro Group) znalazły się na drugim miejscu, ale z ponaddwukrotnie słabszym wynikiem. Odtwarzało je 6,9 mln (10,7 proc.) Niemców buszujących po stronach WWW. Trzecie miejsce przypadło marketom budowlanym Hornbach (Hornbach Group), na których kreacje online natrafiło 5,2 mln (8,1 proc.) internautów.

Youtube.com liderem wydawców

Najwięcej, bo 9,6 mln użytkowników sieci WWW w Niemczech, widziało spoty branży handlowej w serwisie Youtube.com. Oznacza to, że reklamy wideo online wyświetliły się tam 14,8 proc. niemieckich internautów. Na drugim miejscu znalazł się Facebook.com, gdzie z reklamą wideo firm zajmujących się handlem zetknęło się 6 mln realnych użytkowników (zasięg 9,3 proc.). TOP3 wydawców zamyka 1&1 Mail & Media GmbH z 5,2 mln internautów i zasięgiem 8,1 proc.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764