logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu

  PR 27.03.2020, przeczytano 253 razy
ilustracja

Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam organizuje podobne przedsięwzięcia, może zgłosić takie działanie na stronie www.niepodlegla.gov.pl w zakładce wydarzenia. Kronika stanie się nie tylko internetowym pamiętnikiem szlachetnych inicjatyw, ale też użytecznym narzędziem. Osobom i instytucjom potrzebującym pomocy w czasie narodowej kwarantanny pozwoli na proste wyszukanie wsparcia w ich miastach i gminach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niepodlegla---kronika-zyczliwosci-w-czasach-kryzysu,386302,artykul.html

- Skala reakcji ludzi, firm i instytucji chcących nieść pomoc w czasie epidemii koronawirusa sprawia, że łatwiej jest nam radzić sobie z tą niezwykle trudną sytuacją w jakiej znalazła się Polska i cały świat. Dlatego chcemy sprawić, aby o tych wspaniałych inicjatywach nie zapomniano – zaprasza Paulina Florjanowicz, Dyrektor Departamentu Dziedzictwa Kulturowego MKiDN, który jest koordynatorem Programu Wieloletniego „Niepodległa”.

- Aby móc wrócić do tych pięknych gestów w przyszłości, aby nie były to tylko opowieści, ale przykłady konkretnych działań – dlatego właśnie postanowiliśmy stworzyć zapiski z codziennej solidarności Polaków w czasie epidemii – wyjaśnia Jan Edmund Kowalski, dyrektor Biura Programu „Niepodległa”.

Biuro Programu „Niepodległa” zaprasza wszystkich Polaków do dzielenia się informacjami o realizowanych inicjatywach. Projekt umożliwia zarchiwizowanie najciekawszych wspomnień i relacji, tak by w czasach spokoju można było do nich wrócić. Wpisy w mediach społecznościowych dokumentujące objawy życzliwości warto oznaczać hasztagami #wszystkobędziedobrze i #zostańwdomu.

Kronika życzliwości jest wspólnym projektem Biura i internautów. Każdy będzie mógł dodać jej fragment — opis działania, które pokazuje siłę solidarności wszystkich Polaków.

Biuro udostępnia na stronie www.niepodlegla.gov.pl mapę, na którą za pośrednictwem internetowego formularza można zgłaszać realizowane działania i przesyłać ich dokumentację (np. zdjęcia, filmy, grafiki i inne). Pracownicy Biura także wyszukują działania pomocowe, pokazujące nawet drobne, codzienne gesty solidarności i zamieszczają je w kronice i wyszukiwarce.

Każdy poszukujący wsparcia lub każdy, kto zechce się przyłączyć do pomagania innym, może na stronie www.niepodlegla.gov.pl/kroniki wyszukać projekty w jego okolicy i dowiedzieć się jak można pomóc potrzebującym.

- Mam nadzieję, że projekt nie tylko pokaże, jak wielkie serca mają Polacy, ale również zainspiruje do zaangażowania. Oczywiście priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa sobie i bliskim, więc hasztag #zostańwdomu pozostaje rekomendowanym, ale jeśli kronika zainspiruje Polaków do wsparcia potrzebujących, łatwiej będzie nam wszystkim przetrwać trudne czasy – dodaje dyrektor Kowalski.

Zebrane filmy i zdjęcia z opisami, które Biuro otrzyma od zgłaszających, posłużą do przygotowania krótkich filmów pokazujących poszczególne działania.

Najciekawsze zgłoszenia z Kroniki życzliwości i filmy powstałe z nadesłanych zgłoszeń prezentowane będą również w mediach społecznościowych programu „Niepodległa”.

Pokażmy razem, ilu jest ludzi dobrej woli, ile jest w nas solidarności i dobroci. Pokażmy, że łączą nas fundamentalne wartości, którymi dzielimy się z innymi.

Źródło: Biuro Programu Niepodległa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Suzuki reklamuje specjalną wersję motocykli Travel Pack
Motocykle w specjalnej wersji Travel Pack  są wyposażone w dodatkowe akcesoria zwiększające użyteczność i komfort podróżowania. Komunikację nowej edycji motocykli przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Urządzenia Lenovo z odłączanym ekranem
Pamiętacie czasy, kiedy urządzenia pełniły jedną funkcję, w jednym miejscu i dla jednego użytkownika? Minęły już bezpowrotnie. Świat zmienia się dynamicznie, inteligentne technologie zagościły na dobre w naszym życiu, a wielozadaniowość stała się normą. Dzięki urządzeniom przenośnym mamy stałą łączność ze światem zarówno w podróży do innego miasta,...
Nowa strona internetowa Adamedu
Adamed, firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, we współpracy z e-point S.A., uruchomiła nowoczesny, międzynarodowy serwis internetowy – dostępny aż w 10 wersjach językowych. Portal odpowiada na najnowsze trendy w projektowaniu stron www oraz potrzeby prowadzenia biznesu.
Energizer w nowej promocji z Tidal
Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex
Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764