logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu

  PR 27.03.2020, przeczytano 566 razy
ilustracja

Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam organizuje podobne przedsięwzięcia, może zgłosić takie działanie na stronie www.niepodlegla.gov.pl w zakładce wydarzenia. Kronika stanie się nie tylko internetowym pamiętnikiem szlachetnych inicjatyw, ale też użytecznym narzędziem. Osobom i instytucjom potrzebującym pomocy w czasie narodowej kwarantanny pozwoli na proste wyszukanie wsparcia w ich miastach i gminach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niepodlegla---kronika-zyczliwosci-w-czasach-kryzysu,386302,artykul.html

- Skala reakcji ludzi, firm i instytucji chcących nieść pomoc w czasie epidemii koronawirusa sprawia, że łatwiej jest nam radzić sobie z tą niezwykle trudną sytuacją w jakiej znalazła się Polska i cały świat. Dlatego chcemy sprawić, aby o tych wspaniałych inicjatywach nie zapomniano – zaprasza Paulina Florjanowicz, Dyrektor Departamentu Dziedzictwa Kulturowego MKiDN, który jest koordynatorem Programu Wieloletniego „Niepodległa”.

- Aby móc wrócić do tych pięknych gestów w przyszłości, aby nie były to tylko opowieści, ale przykłady konkretnych działań – dlatego właśnie postanowiliśmy stworzyć zapiski z codziennej solidarności Polaków w czasie epidemii – wyjaśnia Jan Edmund Kowalski, dyrektor Biura Programu „Niepodległa”.

Biuro Programu „Niepodległa” zaprasza wszystkich Polaków do dzielenia się informacjami o realizowanych inicjatywach. Projekt umożliwia zarchiwizowanie najciekawszych wspomnień i relacji, tak by w czasach spokoju można było do nich wrócić. Wpisy w mediach społecznościowych dokumentujące objawy życzliwości warto oznaczać hasztagami #wszystkobędziedobrze i #zostańwdomu.

Kronika życzliwości jest wspólnym projektem Biura i internautów. Każdy będzie mógł dodać jej fragment — opis działania, które pokazuje siłę solidarności wszystkich Polaków.

Biuro udostępnia na stronie www.niepodlegla.gov.pl mapę, na którą za pośrednictwem internetowego formularza można zgłaszać realizowane działania i przesyłać ich dokumentację (np. zdjęcia, filmy, grafiki i inne). Pracownicy Biura także wyszukują działania pomocowe, pokazujące nawet drobne, codzienne gesty solidarności i zamieszczają je w kronice i wyszukiwarce.

Każdy poszukujący wsparcia lub każdy, kto zechce się przyłączyć do pomagania innym, może na stronie www.niepodlegla.gov.pl/kroniki wyszukać projekty w jego okolicy i dowiedzieć się jak można pomóc potrzebującym.

- Mam nadzieję, że projekt nie tylko pokaże, jak wielkie serca mają Polacy, ale również zainspiruje do zaangażowania. Oczywiście priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa sobie i bliskim, więc hasztag #zostańwdomu pozostaje rekomendowanym, ale jeśli kronika zainspiruje Polaków do wsparcia potrzebujących, łatwiej będzie nam wszystkim przetrwać trudne czasy – dodaje dyrektor Kowalski.

Zebrane filmy i zdjęcia z opisami, które Biuro otrzyma od zgłaszających, posłużą do przygotowania krótkich filmów pokazujących poszczególne działania.

Najciekawsze zgłoszenia z Kroniki życzliwości i filmy powstałe z nadesłanych zgłoszeń prezentowane będą również w mediach społecznościowych programu „Niepodległa”.

Pokażmy razem, ilu jest ludzi dobrej woli, ile jest w nas solidarności i dobroci. Pokażmy, że łączą nas fundamentalne wartości, którymi dzielimy się z innymi.

Źródło: Biuro Programu Niepodległa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764