12 lipca 2017 marka Luksja rozpoczęła wyjątkową promocję konsumencką. Każdy, kto w butelce żelu pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Luksja Creamy znajdzie przezroczysty, bezbarwny produkt - wygrywa jedną z 2 000 nagród.
Od połowy lipca żele pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Creamy będą mieć specjalnie oznaczone opakowania. Pośród 200 000 oznaczonych promocyjnie produktów ukryto 2 000 produktów, które nie mają koloru. Co to oznacza? W butelkach konsument może znaleźć przezroczysty, bezbarwny żel pod prysznic lub mydło w płynie. Oznacza to, że właśnie wygrał jedną z nagród. Produkt pozbawiony na czas promocji koloru jest pełnowartościowy.
- Od 25 lat uważnie obserwujemy trendy nie tylko kosmetyczne, ale również konsumenckie – mówi Senior Brand Manager Marki Luksja Anna Pajestka - Dlatego staramy się oferować sympatykom marki ciekawe promocje. Tego typu aktywności w historii Luksji jeszcze nie było. Staramy się iść z duchem czasu i zaskakiwać konsumentów nie tylko przyjemnie pachnącymi produktami do pielęgnacji ciała, ale również nieszablonowymi akcjami.
Promocja dodatkowo będzie komunikowana w reklamie outdoroowej, na citylightach w największych miastach Polsce, w mediach społecznościowych a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja i360. Za główne działania komunikacyjne odpowiada dom mediowy OMD. Komunikację PR koordynuje agencja Tailor Made PR a działania w mediach społecznościowych agencja Feno.
Źródło: PZ Cussons