logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestandardowa akcja promocyjna Luksji

  PR 01.08.2017, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

12 lipca 2017 marka Luksja rozpoczęła wyjątkową promocję konsumencką. Każdy, kto w butelce żelu pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Luksja Creamy znajdzie przezroczysty, bezbarwny produkt - wygrywa jedną z 2 000 nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowa-akcja-promocyjna-luksji,33289,artykul.html

Od połowy lipca żele pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Creamy będą mieć specjalnie oznaczone opakowania. Pośród 200 000 oznaczonych promocyjnie produktów ukryto 2 000 produktów, które nie mają koloru. Co to oznacza? W butelkach konsument może znaleźć przezroczysty, bezbarwny żel pod prysznic lub mydło w płynie. Oznacza to, że właśnie wygrał jedną z nagród. Produkt pozbawiony na czas promocji koloru jest pełnowartościowy.

- Od 25 lat uważnie obserwujemy trendy nie tylko kosmetyczne, ale również konsumenckie – mówi Senior Brand Manager Marki Luksja Anna Pajestka - Dlatego staramy się oferować sympatykom marki ciekawe promocje. Tego typu aktywności w historii Luksji jeszcze nie było. Staramy się iść z duchem czasu i zaskakiwać konsumentów nie tylko przyjemnie pachnącymi produktami do pielęgnacji ciała, ale również nieszablonowymi akcjami.

Promocja dodatkowo będzie komunikowana w reklamie outdoroowej, na citylightach w największych miastach Polsce,  w mediach społecznościowych a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja i360. Za główne działania komunikacyjne odpowiada dom mediowy OMD. Komunikację PR koordynuje agencja Tailor Made PR a działania w mediach społecznościowych agencja Feno.

Źródło: PZ Cussons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764