W rozrywkowym serwisie sportowym Ciacha.net ruszyła kampania „Bake your Mr. Perfect" perfum marki Bruno Banani, w ramach której użytkowniczki serwisu głosują na „Super Ciacho", czyli na najprzystojniejszego sportowca.
Konkurs „Super Ciacho, czyli Pan Idealny" skierowany jest do użytkowniczek serwisu, które mogą głosować na swoich ulubionych sportowców. W czasie trwania konkursu cyklicznie publikowane będą informacje o przystojnych sportowcach, wyniki poszczególnych głosowań na „Super Ciacho", a także komentarze redakcji oraz czytelniczek serwisu Ciacha.net. W kampanii wykorzystano również screnning oraz zamieszczane pod artykułami buttony, umożliwiające głosowanie.
- Specjalny projekt promocyjny realizowany dla marki Bruno Banani to przykład efektywnego wykorzystania synergii znanej marki z dopasowanym do tematu kampanii serwisem sportowym. To także dowód dużego potencjału Sport.pl w zakresie działań niestandardowych - mówi Artur Grochowski, menedżer marki Sport.pl.
Kampania „Bake your Mr. Perfect" w serwisie Ciacha.net realizowana jest przy współpracy Domu Mediowego Mediacom. Działania promocyjne potrwają do końca 2009 roku.
Ciacha.net to rozrywkowy serwis sportowy, w którym publikowane są najnowsze informacje i plotki ze świata sportu, artykuły poświęcone znanym sportowcom, materiały wideo oraz galerie zdjęć z atrakcyjnymi sportowcami oraz ciekawymi kobietami ze świata sportu. Ciacha.net należą do serwisów sportowych Grupy Gazeta.pl, w której znajdują się również Sport.pl, Ekstraklasa.tv, Zczuba.pl, F1.pl. Serwisy te zajmują obecnie 2. miejsce w kategorii tematycznej „Sport". Miesięcznie odwiedza je ponad 3,26 mln internautów (źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2009).
Źródło: Agora SA