logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestandardowa kampania promocyjna na Ciacha.net

  PR 10.12.2009, przeczytano 1606 razy
ilustracjastrzałka

W rozrywkowym serwisie sportowym Ciacha.net ruszyła kampania „Bake your Mr. Perfect" perfum marki Bruno Banani, w ramach której użytkowniczki serwisu głosują na „Super Ciacho", czyli na najprzystojniejszego sportowca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowa-kampania-promocyjna-na-ciacha.net,9912,artykul.html

Konkurs „Super Ciacho, czyli Pan Idealny" skierowany jest do użytkowniczek serwisu, które mogą głosować na swoich ulubionych sportowców. W czasie trwania konkursu cyklicznie publikowane będą informacje o przystojnych sportowcach, wyniki poszczególnych głosowań na „Super Ciacho", a także komentarze redakcji oraz czytelniczek serwisu Ciacha.net. W kampanii wykorzystano również screnning oraz zamieszczane pod artykułami buttony, umożliwiające głosowanie.

- Specjalny projekt promocyjny realizowany dla marki Bruno Banani to przykład efektywnego wykorzystania synergii znanej marki z dopasowanym do tematu kampanii serwisem sportowym. To także dowód dużego potencjału Sport.pl w zakresie działań niestandardowych - mówi Artur Grochowski, menedżer marki Sport.pl.

Kampania „Bake your Mr. Perfect" w serwisie Ciacha.net realizowana jest przy współpracy Domu Mediowego Mediacom. Działania promocyjne potrwają do końca 2009 roku.

Ciacha.net to rozrywkowy serwis sportowy, w którym publikowane są najnowsze informacje i plotki ze świata sportu, artykuły poświęcone znanym sportowcom, materiały wideo oraz galerie zdjęć z atrakcyjnymi sportowcami oraz ciekawymi kobietami ze świata sportu. Ciacha.net należą do serwisów sportowych Grupy Gazeta.pl, w której znajdują się również Sport.pl, Ekstraklasa.tv, Zczuba.pl, F1.pl. Serwisy te zajmują obecnie 2. miejsce w kategorii tematycznej „Sport". Miesięcznie odwiedza je ponad 3,26 mln internautów (źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2009).

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764