logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestandardowa kampania reklamowa 118 118 – dobrze poinformowanego numeru

  PR 07.11.2008, przeczytano 1137 razy

„Żyrafa, żyrafa, bałwanek” – to najnowszy pomysł na promocję numeru 118 118. Kampania potrwa do końca listopada br. i obejmie prasę oraz Internet, a dodatkowo wspierać ją będą niestandardowe działania promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowa-kampania-reklamowa-118-118--dobrze-poinformowanego-numeru,8101,artykul.html

Akcja „żyrafa, żyrafa, bałwanek” skierowana jest do użytkowników telefonów komórkowych, osób aktywnych, lubiących fajne marki i łatwe rozwiązania. Kampanii prasowej i internetowej towarzyszyć będzie również szereg dodatkowych działań, m.in. akcje dystrybucyjne, działania sponsoringowe, promocja numeru we własnych mediach (katalogi Panorama Firm, wyszukiwarka pf.pl), a także kampania wirusowa.

Niestandardowy zapis numeru 118 118 w postaci ikonek (żyrafa, żyrafa, bałwanek) i zastosowanie zabawnych rymowanek, mają zwrócić uwagę konsumenta, nauczyć go numeru, ułatwić jego zapamiętanie i wzmocnić świadomość marki. W ramach kampanii przygotowano także filmik reklamowy, przedstawiający zabawne sytuacje, w których numer 118 118 okazuje się niezbędny, np. wizyta niesfornego kochanka w nocy... Filmik pojawił się już w sieci, a można go zobaczyć, m.in. w serwisie www.118118.pl, w którym użytkownicy mogą również przeczytać najświeższe newsy dotyczące usługi.

Kampania wizerunkowa prowadzona będzie w kilku ogólnopolskich portalach, m.in. naszemiasto.pl, naszaklasa.pl, gazeta.pl/serwisy lokalne, o2.pl oraz interia.pl/fakty, na których pojawią się banery reklamowe, advertoriale oraz inne formy reklamowe promujące 118 118. Do kampanii prasowej wykorzystano tygodniki opinii, takie jak: Polityka, Forum, Przekrój czy Newsweek.

- „Żyrafa, żyrafa, bałwanek” to pierwsza w Polsce kampania promująca tego typu usługi. Chcemy, żeby konsumenci zapamiętali numer, dlatego postanowiliśmy przygotować niestandardowy i zabawny przekaz promocyjny, który jest jednocześnie przyjazny i bliski użytkownikowi. Bohaterowie reklam – żyrafy i, bałwanek na pewno nie raz nas zaskoczą i będzie o nich głośno - mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Marki i Komunikacji.

W kampanii wykorzystana zostanie kreacja przygotowane przez agencję Opus B. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House oraz Eniro Polska. Działania w zakresie PR prowadzi Dział Komunikacji Eniro Polska.

118 118 to pierwszy w Polsce numer informacyjny, tzw. „dobrze poinformowany numer”, który oprócz danych teleadresowych firm i instytucji z całej Polski, oferuje usługi lokalizacyjne typu: „znajdź najbliżej bankomat” czy „jak dojechać do danej firmy”. Osoba dzwoniąca pod 118 118 łączona jest z przeszkolonym konsultantem, który korzystając z należących do Eniro aktualnych baz danych, internetowych map oraz specjalnej aplikacji wyszukiwawczej, szybko i profesjonalnie udziela informacji. Unikalną cechą usługi jest to, że żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Nawet, jeśli osoba dzwoniąca szuka telefonu do firmy, której nazwy dokładnie nie pamięta lub zna jedynie jej fragment albo nie wie, jak dojechać, a także ile km i jak długo zajmie przejazd, może liczyć na pomoc konsultanta 118 118. Numer jest dostępny dla abonentów sieci Plus, Play oraz Orange, planowane jest wdrożenie usługi w sieci Era. Koszt połączenia ze 118 118 wynosi 1,43 PLN netto (1,74 PLN brutto) za minutę.

Źródło: Eniro Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764