logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestandardowa kampania reklamowa 118 118 – dobrze poinformowanego numeru

  PR 07.11.2008, przeczytano 1022 razy

„Żyrafa, żyrafa, bałwanek” – to najnowszy pomysł na promocję numeru 118 118. Kampania potrwa do końca listopada br. i obejmie prasę oraz Internet, a dodatkowo wspierać ją będą niestandardowe działania promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowa-kampania-reklamowa-118-118--dobrze-poinformowanego-numeru,8101,artykul.html

Akcja „żyrafa, żyrafa, bałwanek” skierowana jest do użytkowników telefonów komórkowych, osób aktywnych, lubiących fajne marki i łatwe rozwiązania. Kampanii prasowej i internetowej towarzyszyć będzie również szereg dodatkowych działań, m.in. akcje dystrybucyjne, działania sponsoringowe, promocja numeru we własnych mediach (katalogi Panorama Firm, wyszukiwarka pf.pl), a także kampania wirusowa.

Niestandardowy zapis numeru 118 118 w postaci ikonek (żyrafa, żyrafa, bałwanek) i zastosowanie zabawnych rymowanek, mają zwrócić uwagę konsumenta, nauczyć go numeru, ułatwić jego zapamiętanie i wzmocnić świadomość marki. W ramach kampanii przygotowano także filmik reklamowy, przedstawiający zabawne sytuacje, w których numer 118 118 okazuje się niezbędny, np. wizyta niesfornego kochanka w nocy... Filmik pojawił się już w sieci, a można go zobaczyć, m.in. w serwisie www.118118.pl, w którym użytkownicy mogą również przeczytać najświeższe newsy dotyczące usługi.

Kampania wizerunkowa prowadzona będzie w kilku ogólnopolskich portalach, m.in. naszemiasto.pl, naszaklasa.pl, gazeta.pl/serwisy lokalne, o2.pl oraz interia.pl/fakty, na których pojawią się banery reklamowe, advertoriale oraz inne formy reklamowe promujące 118 118. Do kampanii prasowej wykorzystano tygodniki opinii, takie jak: Polityka, Forum, Przekrój czy Newsweek.

- „Żyrafa, żyrafa, bałwanek” to pierwsza w Polsce kampania promująca tego typu usługi. Chcemy, żeby konsumenci zapamiętali numer, dlatego postanowiliśmy przygotować niestandardowy i zabawny przekaz promocyjny, który jest jednocześnie przyjazny i bliski użytkownikowi. Bohaterowie reklam – żyrafy i, bałwanek na pewno nie raz nas zaskoczą i będzie o nich głośno - mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Marki i Komunikacji.

W kampanii wykorzystana zostanie kreacja przygotowane przez agencję Opus B. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House oraz Eniro Polska. Działania w zakresie PR prowadzi Dział Komunikacji Eniro Polska.

118 118 to pierwszy w Polsce numer informacyjny, tzw. „dobrze poinformowany numer”, który oprócz danych teleadresowych firm i instytucji z całej Polski, oferuje usługi lokalizacyjne typu: „znajdź najbliżej bankomat” czy „jak dojechać do danej firmy”. Osoba dzwoniąca pod 118 118 łączona jest z przeszkolonym konsultantem, który korzystając z należących do Eniro aktualnych baz danych, internetowych map oraz specjalnej aplikacji wyszukiwawczej, szybko i profesjonalnie udziela informacji. Unikalną cechą usługi jest to, że żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Nawet, jeśli osoba dzwoniąca szuka telefonu do firmy, której nazwy dokładnie nie pamięta lub zna jedynie jej fragment albo nie wie, jak dojechać, a także ile km i jak długo zajmie przejazd, może liczyć na pomoc konsultanta 118 118. Numer jest dostępny dla abonentów sieci Plus, Play oraz Orange, planowane jest wdrożenie usługi w sieci Era. Koszt połączenia ze 118 118 wynosi 1,43 PLN netto (1,74 PLN brutto) za minutę.

Źródło: Eniro Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764