logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Niestandardowa kampania salonu Agata

  PR 29.11.2016, przeczytano 1271 razy

Firma Synergic dla Agata promuje otwarcie największego salonu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano innowacyjną formę, jaką jest druk soczewkowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-niestandardowa-kampania-salonu-agata,30680,artykul.html

Ściany przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej zostały oklejone folią lentikularną. Zmieniające się dzięki niej obrazy, prezentują w niekonwencjonalny sposób bogatą ofertę nowo otwartego salonu meblowego.

Metoda druku jaką zastosowaliśmy w tej kampanii pozwala na uzyskiwanie trójwymiarowych czy wręcz animowanych obrazów na płaskiej powierzchni. Atutem jest to, iż do oglądania zachodzących zmian nie potrzeba żadnych dodatkowych akcesoriów. Możliwe jest też uzyskiwanie efektu morfingu, czyli płynnego przejścia jednego obrazu w drugi. Otrzymuje się go dzięki odpowiedniemu zadrukowi folii soczewkowej – komentuje Piotr Gajek, prezes Synergic.

Technikę druku soczewkowego wykorzystuje się  do produkcji kartek pocztowych, okładek książek i czasopism, opakowań, naklejek, podkładek pod myszki komputerowe, puzzli i innych przedmiotów. Do tej pory nie była to technologia powszechnie wykorzystywana w kampaniach reklamowych, dlatego ta realizowana dla marki Agata cieszy się tak dużym zainteresowaniem i skutecznie przyciąga uwagę konsumentów.

Nietypowe reklamy będą eksponowane do końca listopada 2016r. Koncepcję wykorzystania folii soczewkowej oraz kreację przygotował dział marketingu Agata S.A., a za kompleksową realizację kampanii odpowiada spółka Synergic.
 
By w pełni zobrazować funkcjonowanie reklam z wykorzystaniem druku soczewkowego zachęcamy do obejrzenia filmu:

Źródło: Synergic

Galeria: Synergic: Niestandardowa kampania salonu Agata

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

co w tym innowacyjnego?

avatar użytkownika
,

Napisali przecież - użycie w kampanii druku soczewkowego. Sam druk soczewkowy nie jest niczym nowym, ale zastosowanie go w kampanii outdoorowej pozostaje zabiegiem niestandardowym.  

avatar użytkownika
,

Wejdź sobie droga redakcjo na przykład na AMS i zobacz co dotychczas w outdorze (nawet w Polsce) robione było w lentikularze.  

avatar użytkownika
,

Oczywiście że było, ale nawet AMS chwali się takimi realizacjami w swoich materiałach marketingowych i prasowych. Dla przeciętnego odbiorcy kontakt z takim zastosowaniem tej techniki pozostaje nowością.  

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764