Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
Światło, szkło, złoto i intensywna kolorystyka, to najważniejsze elementy instalacji stworzonej przez Warexpo dla marki Valentino. Nowy zapach Voce Viva, którego twarzą jest Lady Gaga, stał się tematem działań niestandardowych w nowoczesnych podświetlanych nośnikach ulicznych należących do spółki. Realizacja, rozświetla prestiżowe lokalizacje w centrum Warszawy - otoczenie Pałacu Kultury i Nauki i plac Trzech Krzyży.
- Cieszymy się z zaufania prestiżowego klienta. Innowacyjne wykorzystanie nośników ulicznych zawsze jest efektywne. Buduje szeroki zasięg zarówno w przestrzeni miasta jak i online. – mówi Joanna Karnowska key account manager Warexpo.
W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów reklamowych z wykorzystaniem go jako gabloty wystawienniczej. To kolejna realizacja, którą spółka udowadnia, że odpowiednie podejście do reklamy OOH – szacunek do tkanki miasta, jego architektury, daje szerokie możliwości. Elegancki charakter kampanii, pokazuje, że taka forma reklamy jest doskonała również w komunikacji marek ekskluzywnych.
Źródło: Warexpo sp. z o.o.