logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo

  PR 19.10.2020, przeczytano 1098 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Ewelina Lach / Warexpo

Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-niestandardowa-realizacja-valentino-na-nosnikach-warexpo,388855,artykul.html

Światło, szkło, złoto i intensywna kolorystyka, to najważniejsze elementy instalacji stworzonej przez Warexpo dla marki Valentino. Nowy zapach Voce Viva, którego twarzą jest Lady Gaga, stał się tematem działań niestandardowych w nowoczesnych podświetlanych nośnikach ulicznych należących do spółki. Realizacja, rozświetla prestiżowe lokalizacje w centrum Warszawy - otoczenie Pałacu Kultury i Nauki i plac Trzech Krzyży.

- Cieszymy się z zaufania prestiżowego klienta. Innowacyjne wykorzystanie nośników ulicznych zawsze jest efektywne. Buduje szeroki zasięg zarówno w przestrzeni miasta jak i online. – mówi Joanna Karnowska key account manager Warexpo.

ilustracjastrzałka

W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów reklamowych z wykorzystaniem go jako gabloty wystawienniczej. To kolejna realizacja, którą spółka udowadnia, że odpowiednie podejście do reklamy OOH – szacunek do tkanki miasta, jego architektury, daje szerokie możliwości. Elegancki charakter kampanii, pokazuje, że taka forma reklamy jest doskonała również w komunikacji marek ekskluzywnych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

www.warexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764