logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestandardowe urodziny Medialnej Perspektywy – Branżowy Speed Dating

  PR 28.10.2019, przeczytano 490 razy

W ostatni poniedziałek października w Krakowie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie branży marketingowej. Będzie to Branżowy Speed Dating, który zorganizowany został  z okazji 1. urodzin portalu Medialna Perspektywa. Event skierowany jest zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy pracują już w mediach i chcą wymienić się wiedzą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowe-urodziny-medialnej-perspektywy-%E2%80%93-branzowy-speed-dating,384488,artykul.html

Portal Medialna Perspektywa obchodzi rok swojej działalności. Zyskał spore zainteresowanie ze strony osób, które zawodowo zajmują się marketingiem, jak i pośród tych, którzy dopiero zaczynają z nim swoją przygodę. Z okazji tej rocznicy redakcja portalu postanowiła przygotować w Krakowie niesztampowe wydarzenie.

Urodzinowy Branżowy Speed Dating Medialnej Perspektywy zaplanowany jest na 28 października w Hevre na krakowskim Kazimierzu. Będzie to spotkanie z ekspertami w dziedzinie PR-u, social mediów, influencer marketingu, analityki marketingowej, grafiki oraz HR-u, inspirowane formułą speed datingu. Skierowane jest do studentów kierunków marketingowych i komunikacyjnych, a także stażystów, pracowników agencji marketingowych na stanowiskach juniorów, ale również do każdego, kto chciałby zamienić kilka słów ze specjalistą z branży.

Każdy uczestnik wydarzenia będzie miał okazję porozmawiać z sześcioma ekspertami podczas krótkich, ok. 5-minutowych sesji. W tym czasie może wymienić swoje poglądy ze specjalistą w danej dziedzinie lub zadać mu nurtujące go pytania. Rozmowa ta ma być inspiracją, edukacją, a także świetną zabawą.

Ekspertami na Branżowym Speed Datingu będą:

  • Public relations – Anna Dziedzic-Kurek,
  • Social Media – Agata Patoła,
  • Grafika – Natalia Bułdak,
  • Analityka marketingowa – Mateusz Muryjas,
  • Influencer marketing – Karolina Kumor,
  • Human resources (rekrutacja) – Justyna Wątrobińska.

Biorący udział w evencie będą mogli zająć wybranemu specjaliście 5 minut, zadając dowolne pytania, przykładowo:

  • jak wygląda praca w agencji marketingowej?,
  • na co zwrócić uwagę podczas pracy z influencerem?,
  • jakie kompetencje są istotne, aby zostać PR-owcem?,
  • co zrobić, aby strona www była częściej klikana?,
  • jak zaprojektować dobre logo?,
  • jak prowadzić profil w mediach społecznościowych?,
  • w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej czy napisać dobre CV?

Podczas urodzinowego eventu nie zabraknie konkursu z nagrodami. Do wygrania m.in. książki i magazyny branżowe oraz gadżety. Będzie to również świetna okazja do networkingu między uczestnikami i ekspertami.

Czas: 28 października 2019 (poniedziałek), godz. 18:00
Miejsce: Hevre, poziom -1 (ul. Beera Meiselsa 18), Kraków

Wydarzenie jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja TUTAJ

Źródło: Medialna Perspektywa

www.medialnaperspektywa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764