logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestandardowy product placement w koncercie Teatru Capitol

  PR 11.12.2011, przeczytano 5596 razy
ilustracjastrzałka

Kolorowe pojemniki na odpady podwieszone pod sufitem, plastikowe i metalowe kontenery służące za instrumenty, a wśród nich znakomici artyści Capitolu – tak w gmachu Opery Wrocławskiej firma WPO Alba świętowała swoje 60-te urodziny. Niebanalny spektakl muzyczny wyreżyserowany przez Konrada Imielę to projekt stworzony specjalnie na tę okoliczność. Producentem i organizatorem koncertu jest wrocławska agencja marketingu i reklamy PRERIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowy-product-placement-w-koncercie-teatru-capitol,14149,artykul.html

Koncert zatytułowany „Plastik – Metal - Songs”, który odbył się 28 listopada w Operze Wrocławskiej to wydarzenie podsumowujące tegoroczne obchody jubileuszu firmy. W ciągu całego roku towarzyszył im szereg działań skierowanych zarówno do pracowników jak i kontrahentów firmy - konferencja debatowa „Historia i przyszłość gospodarki odpadami we Wrocławiu”, wystawa fotograficzna „Wrocławskie Porządki”, multimedialny pokaz fontanny, czy sponsoring nowego wrocławskiego krasnala o imieniu Recyklinek. Pomysłodawcą i realizatorem działań jubileuszowych jest Agencja PRERIA.

„Koncert „Plastic – Metal – Songs” to z pewnością wydarzenie oryginalne. Z jednej strony autorski projekt, do którego zaprosiliśmy artystów Teatru Muzycznego Capitol, z drugiej niestandardowa forma „product placement” z wykorzystaniem pojemników na odpady, które stanowiły ponad 100-elementową scenografię i posłużyły jako instrumenty dla muzyków. Zależało nam na pokazaniu pozytywnego i innowacyjnego oblicza popularnych kontenerów na śmieci, które potraktowane twórczo odegrały rolę fantastycznego instrumentarium” - mówi Renata Kawa z Agencji PRERIA.

Podczas koncertu można było usłyszeć aranżacje takich utworów jak: „Stand by me”, „Don’t give up” Petera Gabriela, „Goldeneye”, czy podsumowujący galę - „Don’t worry, be happy”. Aranżację muzyczną przygotował Adam Skrzypek. Autorem scenografii był Michał Hrisulidis, a wydarzenie wyreżyserował Konrad Imiela.

Źródło: Preria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764