logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Niestraszki w kampanii świątecznej PZU

  PR 03.12.2015, przeczytano 3669 razy
ilustracjastrzałka

6 grudnia rusza pierwsza odsłona nowej kampanii świątecznej PZU „Niestraszki w pakiecie”. Jej bohaterami jest piątka Niestraszków – zabawnych, ale roztropnych postaci, które pełnią misję edukacyjną – uczą dzieci zasad bezpieczeństwa. Ponadto Niestraszki mają budować wizerunek marki wspierającej rodziców, nowoczesnej, wychodzącej poza standard. Kampania inauguruje otwarcie dodatkowej platformy edukacyjnej PZU, która będzie rozwijana w 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestraszki-w-kampanii-swiatecznej-pzu,26752,artykul.html

Świąteczny, kolorowy spot telewizyjny łączy animację z żywymi aktorami. Przedstawia jednego z bohaterów – Stacha Tracha - i zaprasza do odkrycia Krainy Niestraszków pod adresem niestraszki.pzu.pl. Na stronie dzieci będą mogły wziąć udział w interaktywnej zabawie, w której poznają bohaterów i ich mądre wskazówki. Ponadto cała rodzina może wziąć udział w kreatywnym konkursie tworzenia Niestraszków. W bajkowym kreatorze, z przygotowanych przez rysownika ilustracji, każdy może stworzyć własną postać, określić co nie jest jej straszne i wygrać jedną z maskotek.

Na stronie internetowej dostępne będą również czytane przez Marcina Dorocińskiego audiobooki z przygodami Niestraszków, napisane przez Joannę Wachowiak, autorkę książek dla dzieci. Każdy bohater uczy dzieci jednej, ważnej zasady dotyczącej bezpieczeństwa. Pierwsza z bajek dostępna jest bez ograniczeń. Kolejne cztery będzie można pobrać po podaniu specjalnego kodu dostępnego u agentów lub w oddziale PZU. Komunikacja skierowana do dorosłych ma w zimowej odsłonie wspierać sprzedaż OC i AC oraz promować ubezpieczenia Auto Szyby. Każdy, kto w okresie promocji zakupi ubezpieczenie z pakietem Auto Szyby dostanie w prezencie maskotkę Stacha Tracha.

Dzięki stworzeniu platformy edukacyjnej z Niestraszkami przełamujemy schematyczny model wynagradzania Klientów nieciekawymi gadżetami. Każdy Niestraszek jest oryginalny, zaprojektowany z dużą dbałością i smakiem, i każdy będzie miał swoje miejsce w komunikacji. Co ważne, to nie tylko zwykłe zabawki, ale przede wszystkim personifikacja konkretnych produktów. Z drugiej strony w komunikacji dla dzieci pełnią one misję edukacyjną – uczą zasad bezpieczeństwa wykorzystując elementy zabawy. Niestraszki ocieplają wizerunek PZU i angażują w świat marki zarówno dzieci, jak i ich rodziców, obie grupy w nieco inny sposób – powiedział Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Grupy PZU.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 31 grudnia 2015 r. i obejmie spot telewizyjny emitowany w głównych stacjach telewizyjnych oraz tematycznych, a także działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych i BTL.

Za działania ATL i Digital odpowiada agencja DDB&Tribal. Media zakupił dom mediowy Starlink. Produkcja spotu: Platige Image, reżyser: Sebastian Pańczyk, scenografia: Janusz Mazurczak.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764