logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nieszablonowe kampanie to efekt współpracy opartej na zaufaniu

  PR 12.11.2019, przeczytano 220 razy

Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być sięganie po nieszablonowe pomysły, wykraczające poza standardy rynkowe. W tym celu niezbędna jest odpowiednia przestrzeń do twórczych działań, oparta na zaufaniu zespołów projektowych po stronie zarządcy i właściciela centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nieszablonowe-kampanie-to-efekt-wspolpracy-opartej-na-zaufaniu,384678,artykul.html

Współcześni klienci coraz częściej traktują centra handlowe nie tylko jako destynację zakupową, ale również jako miejsce spotkań, nowoczesnych usług oraz rozrywki – co za tym idzie oczekują nowych wrażeń i niestandardowych działań. To szczególnie istotne, gdy do głosu dochodzą młodsze generacje konsumentów. Dbałość o kreowanie jak najlepszego customer experience ma dziś szczególne znaczenie i wpływa na ich lojalność.

Sięganie po nieszablonowe rozwiązania i wdrażanie unikalnych pomysłów w realizowanych kampaniach marketingowych pozwalają nie tylko na osiąganie założonych celów projektów, ale też wyróżnienie się spośród konkurencji na całym rynku. To z sukcesem udaje się firmie Apsys Polska, zarządzającej 23 centrami handlowymi w Polsce, która stawia na efektywną współpracę zespołów pracujących w centrali firmy oraz w samych centrach. Nie bez powodu w ostatnim czasie Apsys Polska został wybrany drugą firmą wśród organizacji mających największy wpływ na rozwój rynku centrów handlowych w ostatnim dziesięcioleciu. Specjalny plebiscyt został zorganizowany przy okazji jubileuszowej X edycji konkursu PRCH Retail Awards 2019.

- Jesteśmy zaangażowani w życie zarządzanych przez nas centrów. Efektywna współpraca naszych zespołów bazuje na zaangażowaniu i wzajemnym zaufaniu. Przyświeca nam wspólny cel, aby kampanie marketingowe, eventy, akcje CSR i wszelkie inne realizacje jak najlepiej odpowiadały na potrzeby rynku i współgrały z życiem lokalnej społeczności. Staramy się szukać rozwiązań nieszablonych, które wyznaczają nowe standardy na rodzimym rynku. Wyrazem tego są zdobywane nagrody w prestiżowych konkursach branżowych, takie jak przyznane w ostatnim czasie statuetki PRCH Retail Awards 2019 dla Posnanii i Galerii Katowickiej – mówi Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Dyrektor Marketingu w Apsys Polska.

Niestandardowe konwencje potrafią nie tylko zaskoczyć pomysłem, ale też swoimi efektami. Tak stało się przy okazji kampanii „Katowice Fashion Week – City Edition” Galerii Katowickiej, za którą centrum otrzymało srebrną nagrodę PRCH w kategorii „Kampania Wizerunkowa”. Unikalne aktywacje realizowane w ramach projektu na tyle zachęciły najemców Galerii, że – po raz pierwszy od czasu wprowadzenia tej cyklicznej kampanii – tak licznie włączyli się w akcję, deklarując ponad 90% poparcie dla kolejnych edycji. Za efektywną współpracę z najemcami i całokształt prowadzonych działań we wszystkich aspektach biznesowych Galeria okazała się także bezkonkurencyjna w kategorii „Centrum Handlowe Roku – Best Performance”, w której otrzymała złotą statuetkę.

Osiąganie doskonałych wyników (best performance) nie jest jednak możliwe bez szczególnej dbałości o jakość obsługi klienta, który stoi na czele wszystkich wdrażanych projektów. Niezwykle ważne jest poznanie jego potrzeb – prawidłowy insight konsumencki pozwala na osiągnięcie założonych celów i wygenerowanie zaangażowania u grupy docelowej. Wyzwaniem jest przełożenie tej wiedzy na efektywną komunikację, w ramach której można wykorzystać dorobek nowych technologii i różnorodne kanały dotarcia. Te składowe zadecydowały o sukcesie Posnanii, która za swoje kampanie zdobyła dwie srebrne statuetki PRCH w kategoriach Kampania Posprzedażowa i Kampania Internetowa.

Ciągły rozwój to dla Apsys sztuka myślenia poza utartymi schematami i odwaga w realizacji nieszablonowych pomysłów. Decyzje związane z wdrożeniem konkretnych kampanii są determinowane przede wszystkim poziomem użyteczności dla konsumenta i elementami innowacyjnymi, tak aby móc zaistnieć w jego świadomości na stałe. Same nagrody stanowią zaś symbol zaangażowania wszystkich stron i napędzają do dalszej pracy nad kreowaniem wysokojakościowych projektów. Gotowość do realizacji ambitnych celów jest potwierdzona wieloletnim doświadczeniem i regularnie osiąganymi sukcesami.

Źródło: Apsys Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764