logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nieszablonowe kampanie to efekt współpracy opartej na zaufaniu

  PR 12.11.2019, przeczytano 627 razy

Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być sięganie po nieszablonowe pomysły, wykraczające poza standardy rynkowe. W tym celu niezbędna jest odpowiednia przestrzeń do twórczych działań, oparta na zaufaniu zespołów projektowych po stronie zarządcy i właściciela centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nieszablonowe-kampanie-to-efekt-wspolpracy-opartej-na-zaufaniu,384678,artykul.html

Współcześni klienci coraz częściej traktują centra handlowe nie tylko jako destynację zakupową, ale również jako miejsce spotkań, nowoczesnych usług oraz rozrywki – co za tym idzie oczekują nowych wrażeń i niestandardowych działań. To szczególnie istotne, gdy do głosu dochodzą młodsze generacje konsumentów. Dbałość o kreowanie jak najlepszego customer experience ma dziś szczególne znaczenie i wpływa na ich lojalność.

Sięganie po nieszablonowe rozwiązania i wdrażanie unikalnych pomysłów w realizowanych kampaniach marketingowych pozwalają nie tylko na osiąganie założonych celów projektów, ale też wyróżnienie się spośród konkurencji na całym rynku. To z sukcesem udaje się firmie Apsys Polska, zarządzającej 23 centrami handlowymi w Polsce, która stawia na efektywną współpracę zespołów pracujących w centrali firmy oraz w samych centrach. Nie bez powodu w ostatnim czasie Apsys Polska został wybrany drugą firmą wśród organizacji mających największy wpływ na rozwój rynku centrów handlowych w ostatnim dziesięcioleciu. Specjalny plebiscyt został zorganizowany przy okazji jubileuszowej X edycji konkursu PRCH Retail Awards 2019.

- Jesteśmy zaangażowani w życie zarządzanych przez nas centrów. Efektywna współpraca naszych zespołów bazuje na zaangażowaniu i wzajemnym zaufaniu. Przyświeca nam wspólny cel, aby kampanie marketingowe, eventy, akcje CSR i wszelkie inne realizacje jak najlepiej odpowiadały na potrzeby rynku i współgrały z życiem lokalnej społeczności. Staramy się szukać rozwiązań nieszablonych, które wyznaczają nowe standardy na rodzimym rynku. Wyrazem tego są zdobywane nagrody w prestiżowych konkursach branżowych, takie jak przyznane w ostatnim czasie statuetki PRCH Retail Awards 2019 dla Posnanii i Galerii Katowickiej – mówi Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Dyrektor Marketingu w Apsys Polska.

Niestandardowe konwencje potrafią nie tylko zaskoczyć pomysłem, ale też swoimi efektami. Tak stało się przy okazji kampanii „Katowice Fashion Week – City Edition” Galerii Katowickiej, za którą centrum otrzymało srebrną nagrodę PRCH w kategorii „Kampania Wizerunkowa”. Unikalne aktywacje realizowane w ramach projektu na tyle zachęciły najemców Galerii, że – po raz pierwszy od czasu wprowadzenia tej cyklicznej kampanii – tak licznie włączyli się w akcję, deklarując ponad 90% poparcie dla kolejnych edycji. Za efektywną współpracę z najemcami i całokształt prowadzonych działań we wszystkich aspektach biznesowych Galeria okazała się także bezkonkurencyjna w kategorii „Centrum Handlowe Roku – Best Performance”, w której otrzymała złotą statuetkę.

Osiąganie doskonałych wyników (best performance) nie jest jednak możliwe bez szczególnej dbałości o jakość obsługi klienta, który stoi na czele wszystkich wdrażanych projektów. Niezwykle ważne jest poznanie jego potrzeb – prawidłowy insight konsumencki pozwala na osiągnięcie założonych celów i wygenerowanie zaangażowania u grupy docelowej. Wyzwaniem jest przełożenie tej wiedzy na efektywną komunikację, w ramach której można wykorzystać dorobek nowych technologii i różnorodne kanały dotarcia. Te składowe zadecydowały o sukcesie Posnanii, która za swoje kampanie zdobyła dwie srebrne statuetki PRCH w kategoriach Kampania Posprzedażowa i Kampania Internetowa.

Ciągły rozwój to dla Apsys sztuka myślenia poza utartymi schematami i odwaga w realizacji nieszablonowych pomysłów. Decyzje związane z wdrożeniem konkretnych kampanii są determinowane przede wszystkim poziomem użyteczności dla konsumenta i elementami innowacyjnymi, tak aby móc zaistnieć w jego świadomości na stałe. Same nagrody stanowią zaś symbol zaangażowania wszystkich stron i napędzają do dalszej pracy nad kreowaniem wysokojakościowych projektów. Gotowość do realizacji ambitnych celów jest potwierdzona wieloletnim doświadczeniem i regularnie osiąganymi sukcesami.

Źródło: Apsys Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764