logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nietrafione prezenty w świątecznej kampanii Olx

  PR 23.12.2016, przeczytano 1273 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna kampania świąteczna OLX ruszyła pod hasłem “Nietrafiony prezent to nie koniec świata”. Jak co roku, serwis namawia do wystawiania nieudanych podarunków na sprzedaż. Tym razem zrobił to w formie teledysku, a w świątecznym hicie wystąpili kultowi bohaterzy tegorocznych kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nietrafione-prezenty-w-swiatecznej-kampanii-olx,30942,artykul.html

Marcin Sienkowski, Brand Manager OLX: Jak pokazuje badanie, w którym udział wzięło ponad 6500 naszych użytkowników Mikołaj nie zawsze trafia z prezentami. Przyznało to aż 60% ankietowanych. W rankingu najmniej pożądanych prezentów bezdyskusyjnie zwyciężają osławione skarpety. Oczywiście nie mogliśmy nie odnieść się do tego faktu w naszej najnowszej produkcji. Podkreślamy jednak, że nietrafiony prezent to nie koniec świata. Najważniejszy, co również wynika z naszej ankiety, jest czas spędzony z bliskimi i świąteczna atmosfera. A w razie gdyby Mikołaj się pomylił - zawsze można skorzystać z OLXa, sprzedać nietrafiony prezent i  za zarobione pieniądze kupić coś o czym się naprawdę marzy.

Praca przy świątecznych projektach dla OLX to już tradycja. Pracujemy przy nim trzeci rok z rzędu. Zawsze były to projekty super kreatywne wychodzące poza standardy. W tym roku mamy świąteczny klip, piosenkę, którą wspólnie z agencją stworzyliśmy od zera. Mam nadzieję, że stanie się świątecznym hitem! Ciekawą opcją jest też to, że teledysku występują aktorzy z wcześniejszych OLX-owych reklam. Piosenka wpada w ucho, ma w sobie wiele odwołań to znanych świątecznych piosenek i teledysków. - mówi Marcin Dworucha, manging director F25.

Takiego projektu dawno, a może nigdy w Polsce nie było. Strasznie się cieszymy, że mogliśmy go wspólnie z OLX zrealizować. Zależało nam na tym, by przekazać ludziom mega prostą acz ważną rzecz: najważniejsze w Święta są chwile spędzone z bliskimi. Zróbmy co w naszej mocy, by ten czas trwał jak najdłużej. O tym właśnie opowiada nasz song. Wszystko rzecz jasna zrobiliśmy w konwencji świątecznego teledysku. Pracując nad tą kampanią, non stop oglądaliśmy klipy do Last Christmas, Do they Know it's Christmas czy We are the World. Kochamy te numery i tego klimatu chcieliśmy nieco przemycić do naszej produkcji. Czy się udało? Oceńcie sami. I ostatnia ważna rzecz: to był rok fajnych i mocno wyróżniających się kampanii marki OLX. Dlatego tworząc skład świątecznego bandu dla OLX sięgnęliśmy po bohaterów, którzy najbardziej zapadli w pamięć widzom i internautom - mówi Tomek Łapa, dyrektor kreatywny w 23HEROES, agencji odpowiedzialnej za świąteczny pomysł dla OLX. 

Kampania potrwa do końca grudnia. Teledysk do utworu pod tytułem “Nietrafiony prezent to nie koniec świata” będzie można zobaczyć na kanale YouTube oraz na profilu OLX Polska w serwisie Facebook.

Źródło: OLX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764