logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nietypowa promocja Electronic Arts dla fanów Gwiezdnych Wojen

  PR 23.01.2020, przeczytano 462 razy
ilustracja

Z okazji premiery filmu „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie”, Electronic Arts, wydawca gry „Star Wars Jedi: Upadły Zakon”, przygotował niezwykłą niespodziankę. Przed premierowymi seansami w kinach Cinema City, wybrani widzowie miał okazję zagrać w grę „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na dużym ekranie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nietypowa-promocja-electronic-arts-dla-fanow-gwiezdnych-wojen,385432,artykul.html

Podczas pięciodniowej akcji promocyjnej (19-23 grudnia 2019) w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Łodzi oraz Poznaniu, EA zaskoczyło łącznie 5 fanów. Wszystko miało miejsce podczas bloku reklamowego przed seansami ostatniej części z uniwersum Star Wars. Pod fotelem wskazanego szczęśliwca znajdował się pad do konsoli Xbox, dzięki któremu mógł zmierzyć się z siłami Imperium na kinowym ekranie. Prócz braw widzów, każdy wybraniec otrzymał wyjątkową nagrodę, którą dostarczali… Szturmowcy Imperium.

Dla wszystkich chętnych przygotowano również specjalną strefę, w której mogli odkryć Moc w grze „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na konsolach Xbox.

Akcja promocyjna została zorganizowana we współpracy z Cinema City i oficjalnym Polskim Garnizonem Legionu 501.

Źródło: Electronic Arts

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejne Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe
Przez dwa dni: 15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy będzie można zobaczyć flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.
Itaxi tworzy sieć digitalowych mobilnych nośników reklamowych
iTaxi rozpoczęło budowę jednej z pierwszych w Europie mobility digital network. Nośniki reklamowe zostały umieszczone na dachach taksówek i są wyposażone w czujniki smogu oraz GPS. Sieć posiada dedykowane oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią. Od początku września rozwiązanie jest testowane w Warszawie. Docelowo ma być dostępne w największych miastach...
W ramach ciągłego rozwoju i dopasowania platformy do potrzeb agencji wprowadzona została nowa kategoria, która pozwoli wyszukać najpopularniejsze brandy.
Podsumowanie programu edukacyjnego „Trzeźwo myślę” Carlsberg Polska
Za nami 4. edycja programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”. Przez całe lato firma Carlsberg Polska zachęcała do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, bezpiecznego podróżowania i wypoczynku. Wakacje minęły, lecz porady oraz wskazówki tegorocznych ambasadorów akcji – ratownika wodnego, ratownika medycznego, przewodnika wysokogórskiego...
Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764