logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nietypowa promocja Electronic Arts dla fanów Gwiezdnych Wojen

  PR 23.01.2020, przeczytano 339 razy
ilustracja

Z okazji premiery filmu „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie”, Electronic Arts, wydawca gry „Star Wars Jedi: Upadły Zakon”, przygotował niezwykłą niespodziankę. Przed premierowymi seansami w kinach Cinema City, wybrani widzowie miał okazję zagrać w grę „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na dużym ekranie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nietypowa-promocja-electronic-arts-dla-fanow-gwiezdnych-wojen,385432,artykul.html

Podczas pięciodniowej akcji promocyjnej (19-23 grudnia 2019) w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Łodzi oraz Poznaniu, EA zaskoczyło łącznie 5 fanów. Wszystko miało miejsce podczas bloku reklamowego przed seansami ostatniej części z uniwersum Star Wars. Pod fotelem wskazanego szczęśliwca znajdował się pad do konsoli Xbox, dzięki któremu mógł zmierzyć się z siłami Imperium na kinowym ekranie. Prócz braw widzów, każdy wybraniec otrzymał wyjątkową nagrodę, którą dostarczali… Szturmowcy Imperium.

Dla wszystkich chętnych przygotowano również specjalną strefę, w której mogli odkryć Moc w grze „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na konsolach Xbox.

Akcja promocyjna została zorganizowana we współpracy z Cinema City i oficjalnym Polskim Garnizonem Legionu 501.

Źródło: Electronic Arts

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764