logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Niezachowujdystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej

  PR 02.12.2020, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Grudzień zwykle był czasem radosnych przygotowań do Świąt. W tym roku wszystko jest inne. Powiślańska Fundacja Społeczna zbiera środki dla potrzebujących, których łatwo nie zauważyć w czasie izolacji społecznej. Właśnie wystartowała kampania #NieZachowujDystansu do dzieciaków z ubogich rodzin przygotowana pro bono przez agencję Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niezachowujdystansu-%E2%80%93-swiateczna-kampania-powislanskiej-fundacji-spolecznej,389407,artykul.html

Święta w tym roku dla nas wszystkich będą nietypowe. Od kilku miesięcy towarzyszy nam dystans przestrzenny, zalecenia izolacji i ograniczone kontakty społeczne. W tych trudnych czasach łatwo o izolację także emocjonalną, rozluźnienie więzi i apatię. Hasztag „Nie zachowuj dystansu” i kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej mają zwrócić uwagę na to, abyśmy w tych trudnych czasach byli na siebie nawzajem otwarci, obecni i nie pozostawali obojętni na ludzi wokół nas, na naszych bliskich, znajomych i sąsiadów, a także tych najbardziej potrzebujących, z którymi szczególnie w Święta zawsze byliśmy blisko. Dystans społeczny nie musi oznaczać emocjonalnego dystansowania się.

- W codziennej praktyce terapeutycznej i działalności społecznej dostrzegamy narastający problem poczucia osamotnienia. Szczególnie osoby bez rozwiniętej sieci wsparcia, zmarginalizowane, z trudnościami emocjonalnymi czy społecznymi, którymi się na co dzień zajmujemy, bardzo silnie odczuwają ograniczenia czasu pandemii. Dlatego chcielibyśmy zwrócić uwagę nie tylko na relacje z najbliższymi, ale również na szerzej postrzeganą wrażliwość społeczną. W tym szczególnym czasie zwracajmy uwagę na tych, którzy potrzebują naszej pomocy. Dbajmy o swoje zdrowie, ale także o tych, którzy są w naszym otoczeniu, bliżej niż nam się wydaje: naszych sąsiadów, kolegów dziecka w szkole czy osoby, które codziennie mijamy w drodze do pracy - przekonuje Anna Gierałtowska z Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Kampania obejmuje działania w social mediach, plakaty, emisję na ekranach w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, media relations, materiał na www oraz mailing. Autorem konceptu i kreacji jest agencja Plej

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764