logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Niezachowujdystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej

  PR 02.12.2020, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Grudzień zwykle był czasem radosnych przygotowań do Świąt. W tym roku wszystko jest inne. Powiślańska Fundacja Społeczna zbiera środki dla potrzebujących, których łatwo nie zauważyć w czasie izolacji społecznej. Właśnie wystartowała kampania #NieZachowujDystansu do dzieciaków z ubogich rodzin przygotowana pro bono przez agencję Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niezachowujdystansu-%E2%80%93-swiateczna-kampania-powislanskiej-fundacji-spolecznej,389407,artykul.html

Święta w tym roku dla nas wszystkich będą nietypowe. Od kilku miesięcy towarzyszy nam dystans przestrzenny, zalecenia izolacji i ograniczone kontakty społeczne. W tych trudnych czasach łatwo o izolację także emocjonalną, rozluźnienie więzi i apatię. Hasztag „Nie zachowuj dystansu” i kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej mają zwrócić uwagę na to, abyśmy w tych trudnych czasach byli na siebie nawzajem otwarci, obecni i nie pozostawali obojętni na ludzi wokół nas, na naszych bliskich, znajomych i sąsiadów, a także tych najbardziej potrzebujących, z którymi szczególnie w Święta zawsze byliśmy blisko. Dystans społeczny nie musi oznaczać emocjonalnego dystansowania się.

- W codziennej praktyce terapeutycznej i działalności społecznej dostrzegamy narastający problem poczucia osamotnienia. Szczególnie osoby bez rozwiniętej sieci wsparcia, zmarginalizowane, z trudnościami emocjonalnymi czy społecznymi, którymi się na co dzień zajmujemy, bardzo silnie odczuwają ograniczenia czasu pandemii. Dlatego chcielibyśmy zwrócić uwagę nie tylko na relacje z najbliższymi, ale również na szerzej postrzeganą wrażliwość społeczną. W tym szczególnym czasie zwracajmy uwagę na tych, którzy potrzebują naszej pomocy. Dbajmy o swoje zdrowie, ale także o tych, którzy są w naszym otoczeniu, bliżej niż nam się wydaje: naszych sąsiadów, kolegów dziecka w szkole czy osoby, które codziennie mijamy w drodze do pracy - przekonuje Anna Gierałtowska z Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Kampania obejmuje działania w social mediach, plakaty, emisję na ekranach w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, media relations, materiał na www oraz mailing. Autorem konceptu i kreacji jest agencja Plej

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy hasło Gdynia Design Days 2021
Gdynia Design Days to topowy nadbałtycki festiwal designu, podczas którego poprzez wystawy, warsztaty, wykłady i dyskusje poruszane są najbardziej palące zagadnienia współczesności. Hasło GDD 2021 – Solidarni – to próba zmiany naszej perspektywy poprzez postawienie planety w centrum i nie czekanie na odgórne inicjatywy. Podejmując walkę...
Najnowsza kampania Moliera2
Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie.  Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok...
Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764