logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nike Unlimited Campaign: Nieograniczona odwaga i Chris Mosier

  PR 10.08.2016, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Unlimited Courage to najnowszy klip wyprodukowany w ramach Nike Unlimited Campaign. Wcześniej mogliśmy zobaczyć motywujące do podejmowania wyzwań spoty Unlimited Future oraz Unlimited You. Cała kampania to seria krótkometrażowych filmów z udziałem najlepszych sportowców, kolejne jej części pojawią się jeszcze w sierpniu. Opowiadają o przeciętnych amatorach oraz światowej sławy mistrzach, którzy regularnie mierzą się z granicami swoich możliwości. Pokazują, że są oni gotowi pójść o krok dalej i zaprezentować swój nieograniczony potencjał - pokazać, na co ich stać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nike-unlimited-campaign%3A-nieograniczona-odwaga-i-chris-mosier,29559,artykul.html

Bohaterem Unlimited Courage jest wyjątkowy sportowiec, Chrisie Mosier. Spot opowiada o jego niezwykłej determinacji, aby stać się pierwszym transseksualnym zawodnikiem reprezentacji USA mężczyzn.

Chris Mosier zaczął startować w duathlonie i triatlonie w 2009 roku. Szukał nowych wyzwań po tym, jak ukończył swój pierwszy maraton. Chciał jeszcze wyżej podnieść stawianą sobie poprzeczkę. Triathlon to bardzo wymagający sport, ponieważ obejmuje aż trzy różne dyscypliny w ramach jednej konkurencji - wyjaśnia sportowiec. - Dla mnie to szczególny sprawdzian możliwości. Jednym z etapów jest bowiem pływanie, w którym jestem najsłabszy, dlatego jest dla mnie największym wyzwaniem mentalnym.

W wieku czterech lat Mosier zdał sobie sprawę, że jego tożsamość płciowa (mężczyzna) i płeć biologiczna (kobieta) nie pasują do siebie. Rywalizując w żeńskich zawodach, nigdy do końca nie czuł się sobą. To pchnęło go do zmiany swojego życia.

- Wszystko, co udało mi się osiągnąć w ciągu ostatnich pięciu czy sześciu lat, kiedy to zdecydowałem się na zmianę płci, zawdzięczam nastawieniu ‘Just Do It’. Nie wiedziałem, czy będę konkurować z mężczyznami. Po prostu to zrobiłem. Każdy sukces, na który zapracowałem przez ostatnich kilka lat, potwierdza, że wszystko jest możliwe. Dzięki temu, że nie cofałem się przed niczym i nie narzucałem sobie żadnych ograniczeń, dużo nauczyłem się o sobie samym. Jednocześnie, udało mi się wiele wnieść w dyskusję na temat dopuszczenia do zawodów osób transseksualnych.

Na mistrzostwach krajowych w 2015 roku Mosier osiągał w duathlonie czas: 01:02:45.48, który zapewnił mu siódme miejsce w kategorii wiekowej mężczyzn 35-39 lat. Tym samym stał się pierwszym, otwarcie przyznającym się do transseksualności członkiem reprezentacji USA. Na jego sportowe osiągnięcie złożył się bieg na 5 km, 20 km wyścigu kolarskiego, a następnie kolejny bieg na 2,5 km. Swoim zwycięstwem kadrowicz rzucił wyzwanie międzynarodowym regulacjom dot. współzawodnictwa. W rezultacie podjęto prace nad przyjęciem nowych, mniej wykluczających wytycznych dotyczących udziału transseksualnych sportowców.

Bycie pierwszym transseksualnym mężczyzną w reprezentacji USA jest spełnieniem moich marzeń - mówi Mosier. - Zawsze chciałem, aby moje nazwisko widniało na koszulce. Reprezentowanie kraju na najwyższym poziomie w sporcie, który kocham, jest czymś niesamowitym. To dla mnie wyjątkowe przeżycie, a jednocześnie jedyna w swoim rodzaju szansa dla innych, aby zobaczyć własne odbicie w kimś, kto odnosi sukcesy jako transseksualny mężczyzna.

Źródło: Nike

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764