logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikkor Z 24-70mm f/2.8 S: Pierwszy z podstawowych obiektywów do aparatów Nikon Z

  PR 14.02.2019, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka
NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S

Nikon przedstawia pierwszy z trzech podstawowych obiektywów do aparatów Nikon Z. NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S to obiektyw klasy profesjonalnej wyróżniający się wyjątkowo zwartą budową, zaawansowaną konstrukcją optyczną i skutecznym zabezpieczeniem przed czynnikami atmosferycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikkor-z-24-70mm-f-2.8-s%3A-pierwszy-z-podstawowych-obiektywow-do-aparatow-nikon-z,381235,artykul.html

Ten niezwodny model gwarantuje znakomitą jakość zarówno zdjęć, jak i filmów. Zapewnia doskonałą ostrość na całej powierzchni kadru, a jakość przy pracy z bliskich odległości przewyższa osiągi jakiegokolwiek innego pełnoklatkowego obiektywu 24–70 mm dostępnego obecnie na rynku. Efekt flary jest skutecznie zredukowany, a szeroki otwór bagnetu Z i stała przysłona f/2,8 o dziewięciolistkowej zaokrąglonej konstrukcji pozwala uzyskać wyjątkowe oddanie jasnych punktów. Efekt bokeh płynnie narasta w miarę zbliżania do krawędzi kadru, co sprawia wyjątkowo naturalne wrażenie.

NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S, skutecznie zabezpieczony przed czynnikami atmosferycznymi, jest w stanie znieść trudy codziennej eksploatacji w profesjonalnej fotografii. Pierścienie zoomu i ustawiania ostrości obracają się z idealnie dobranym oporem. Fotograf ma teraz możliwość regulacji jeszcze większej liczby parametrów bezpośrednio z poziomu obiektywu.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Jeśli możesz zabrać ze sobą tylko jeden obiektyw, wybierz NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S, stanowiący idealne połączenie zwartej konstrukcji i profesjonalnych możliwości. Zapewnia on wyjątkowo wierne odwzorowanie każdego elementu kadru i znakomicie sprawdza się w każdej lokalizacji dzięki pełnemu zabezpieczeniu przed czynnikami atmosferycznym.

Najważniejsze cechy i funkcje

  • Doskonała ostrość na całej powierzchni kadru. Niezrównana jakość z bliska (minimalna odległość zdjęciowa 0,38 m).
  • Zaawansowana konstrukcja optyczna: 17 soczewek w 15 grupach z przeciwodblaskowymi powłokami ARNEO i nanokrystaliczną.
  • Konfigurowalny pierścień sterujący: ręczne ustawianie ostrości (domyślnie), bezgłośne sterowanie przysłoną (ułatwiające uzyskanie efektów kreatywnych podczas filmowania) lub kompensacja ekspozycji.
  • Przycisk L-Fn (przycisk funkcyjny na obiektywie): umożliwia przypisanie jednej z 21 różnych funkcji - od blokady AF po pomiar ekspozycji, braketing i wiele innych.
  • Wyświetlacz OLED: umożliwia szybkie sprawdzenie parametrów przysłony, odległości zdjęciowej, dokładnej ogniskowej i głębi ostrości.
  • Niezawodność: solidna, zwarta konstrukcja ze skutecznym zabezpieczeniem przed pyłem i wilgocią.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764