logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikodem Sarna dołącza do Altavia Kamikaze + K2

  PR 08.10.2024, przeczytano 240 razy
ilustracja

Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Obejmuje w agencji stanowisko head of MarTech & CX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikodem-sarna-dolacza-do-altavia-kamikaze-%2B-k2,406005,artykul.html

Rolą Nikodema Sarny na tym stanowisku będzie rozwój biznesu Altavia Kamikaze + K2 w obszarze MarTech & CX, w tym pozyskiwanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz kształtowanie oferty agencji.

- Widzimy rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania MarTech wśród naszych klientów, zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Organizacje coraz częściej poszukują technologii, które wspierają je w optymalizacji działań marketingowych, jak również ekspertów, którzy pomogą im czerpać z nich korzyści. Dlatego z entuzjazmem witamy Nikodema w naszym zespole, wierząc, że jego wieloletnie doświadczenie w branży oraz umiejętność łączenia marketingu, technologii i analityki przyniesie naszej agencji i klientom wymierne korzyści - mówi Maja Biniewicz, partner, technology and development w agencji Altavia Kamikaze + K2.

Nikodem Sarna pracuje w branży marketingowej od kilkunastu lat. Wcześniejsze doświadczenie obejmuje pracę m.in. w Proxi.cloud na stanowisku Marketing & Product Manager, w Matterkind (IPG Mediabrands) na stanowisku Marketplace Associate Director EMEA, YOC na stanowisku Platform Growth Manager, WayToGrow na stanowisku Head of International Business Development, Smart AdServer na stanowisku Business Development Manager CEE, w Starcom MediaVest Group na stanowisku Programmatic Specialist, jak również w Netsprint na stanowisku Campaign Manager.

Jest również adiunktem na Akademii Leona Koźmińskiego.

Nikodem Sarna ma magisterium Uniwersytetu Warszawskiego oraz magisterium na kierunku Zarządzanie na warszawskiej SGH, obronił również doktorat z nauk o zarządzaniu i jakości na Uniwersytecie Łódzkim.

- Technologie marketingowe, analityka i CX są bliskie mojemu sercu od dawien dawna, dlatego też z ogromną radością i wdzięcznością dołączam do zespołu odpowiedzialnego za ten obszar w Altavia Kamikaze + K2. W moim przekonaniu mamy wszelkie podstawy do tego, by nadal osiągać sukcesy na rynku lokalnym i z rozmachem rozwijać biznes międzynarodowy - dodaje Nikodem Sarna.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

www.altavia-group.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Lenart awansuje w agencji Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Zarządzać będzie zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze mediów biddable, a także ścisłą współpracę z globalnymi platformami, takimi jak: Meta, Google czy TikTok.
Lidia Kazen i Dorota Eberhardt z nowymi rolami w TVN Warner Bros. Discovery
Z dniem 1 listopada Lidia Kazen obejmuje stanowisko dyrektor programowej kanałów TVN, a Dorota Eberhardt będzie pełnić rolę dyrektor programowej streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych. Z firmą rozstaje się Bogdan Czaja, Group Vice President Programming & Operations. Zmiany odzwierciedlają nowe podejście do strategii zarządzania programami,...
Nowy zarząd spółki Wirtualne Media
1 grudnia Michał Mańkowski obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego i członka zarządu portalu Wirtualne Media, należącego do WP Holding. Szefową sprzedaży i członkinią zarządu zostanie Anna Szuszkiewicz. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk zdecydowała się z końcem listopada odejść ze spółki.
 Bartłomiej Chmiel prezesem zarządu spółki Gazeta.pl
W listopadzie br. Bartłomiej Chmiel, dyrektor operacyjny Yieldbird i ekspert rynku internetowego oraz procesów transformacji cyfrowej, zostanie powołany do zarządu spółki Gazeta.pl i obejmie funkcję prezesa zarządu. Agnieszka Siuzdak pozostaje członkinią zarządu Agory S.A., gdzie nadal będzie kierować kluczowymi projektami strategicznymi w obszarze technologii.  
Damian Marciniak ekspertem SEO w agencji Elephate
Agencja Elephate, która łączy kompleksowe podejście do SEO z content marketingiem i digital PR, wzmacnia swój zespół o nowego eksperta SEO – Damiana Marciniaka. Damian ma wieloletnie doświadczenie w obszarze technicznej optymalizacji stron i sklepów internetowych. W swojej nowej roli w Elephate będzie wspierał rozwój i zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764