logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon: dwie nagrody w konkursie Eisa Awards 2019-2020

  PR 15.08.2019, przeczytano 696 razy

Nikon z dumą ogłasza, że w konkursie EISA Awards 2019-2020 aparat Nikon Z 6 otrzymał tytuł „Camera of the Year” („Aparat roku”), a obiektyw NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S zdobył nagrodę „Professional Standard Zoom Lens” („Profesjonalny standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej”). Nagrody dla systemu bezlusterkowego firmy Nikon stanowią potwierdzenie kluczowej roli, jaką marka ta odgrywa w dziedzinie tworzenia czołowych innowacji dla fotografów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon%3A-dwie-nagrody-w-konkursie-eisa-awards-2019-2020,383603,artykul.html

Jest to już drugie w tym roku wyróżnienie dla aparatu Nikon Z 6, który w kwietniu zdobył w konkursie TIPA World Award nagrodę „Best Full Frame Camera Expert” („Najlepszy pełnoklatkowy aparat — ekspert”). W tym samym czasie, dzięki sukcesowi obiektywu NIKKOR Z 14-30mm f/4 S w kategorii „Best Mirrorless Wide Angle Zoom Lens” („Najlepszy bezlusterkowy obiektyw szerokokątny o zmiennej ogniskowej”) konkursu TIPA, wzbogaciła się też lista wyróżnień przyznanych obiektywom NIKKOR z serii S. Nagrody EISA to najnowszy wyraz uznania dla serii Nikon Z, wyróżnionej wcześniej nagrodą „Red Dot Award: Product Design 2019”, potwierdzający zaangażowanie firmy Nikon w prace nad optyką o niezwykłej jakości, dzięki którym pełni ona czołową rolę w rozwoju kultury fotografii.

Komentarze EISA dotyczące aparatu Nikon Z 6, zdobywcy nagrody „Camera of the Year” 2019-2020

Firma Nikon wyprodukowała świetny aparat wyróżniający się rewelacyjną wygodą użytkowania oraz wysoką jakością wykonania, który umożliwia wykonywanie doskonałych zdjęć w prawie każdych warunkach. Jego autofokus z detekcją oka pozwala na precyzyjne ustawienie ostrości niezależnie od miejsca zajmowanego w kadrze przez fotografowaną osobę. Duży wizjer elektroniczny zapewnia ostre i precyzyjne odwzorowanie rejestrowanego kadru, podczas gdy wbudowany w korpus system stabilizacji obrazu pomaga uzyskać ostre zdjęcia niezależnie od używanego obiektywu, także w przypadku obiektywów do lustrzanek cyfrowych z mocowaniem F. Po prostu, jest to najlepszy wszechstronny aparat dla poważnych fotografów.

Komentarze EISA dotyczące obiektywu NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S, zdobywcy nagrody „Professional Standard Zoom Lens” 2019-2020

NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S to jasny, profesjonalny standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej przeznaczony do systemu Nikon Z. Obiektyw ma solidną i wytrzymałą konstrukcję. Zastosowano w nim powłoki nanokrystaliczną oraz ARNEO, redukujące flarę i refleksy, a ponadto przednią i tylną soczewkę pokryto powłoką fluorową, odpychającą kurz, olej i wilgoć. Konfigurowalny pierścień sterujący pozwala fotografowi na łatwe regulowanie przysłony lub kompensacji ekspozycji, podczas gdy wyświetlacz OLED na tubusie umożliwia wygodne odczytywanie przysłony, odległości zdjęciowej lub ogniskowej. Dzięki wyjątkowym parametrom optycznym, zapewniającym wysoką rozdzielczość i atrakcyjny efekt bokeh, obiektyw doskonale sprawdza się w połączeniu z aparatami z serii Nikon Z.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764