logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon: dwie nagrody w konkursie Eisa Awards 2019-2020

  PR 15.08.2019, przeczytano 690 razy

Nikon z dumą ogłasza, że w konkursie EISA Awards 2019-2020 aparat Nikon Z 6 otrzymał tytuł „Camera of the Year” („Aparat roku”), a obiektyw NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S zdobył nagrodę „Professional Standard Zoom Lens” („Profesjonalny standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej”). Nagrody dla systemu bezlusterkowego firmy Nikon stanowią potwierdzenie kluczowej roli, jaką marka ta odgrywa w dziedzinie tworzenia czołowych innowacji dla fotografów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon%3A-dwie-nagrody-w-konkursie-eisa-awards-2019-2020,383603,artykul.html

Jest to już drugie w tym roku wyróżnienie dla aparatu Nikon Z 6, który w kwietniu zdobył w konkursie TIPA World Award nagrodę „Best Full Frame Camera Expert” („Najlepszy pełnoklatkowy aparat — ekspert”). W tym samym czasie, dzięki sukcesowi obiektywu NIKKOR Z 14-30mm f/4 S w kategorii „Best Mirrorless Wide Angle Zoom Lens” („Najlepszy bezlusterkowy obiektyw szerokokątny o zmiennej ogniskowej”) konkursu TIPA, wzbogaciła się też lista wyróżnień przyznanych obiektywom NIKKOR z serii S. Nagrody EISA to najnowszy wyraz uznania dla serii Nikon Z, wyróżnionej wcześniej nagrodą „Red Dot Award: Product Design 2019”, potwierdzający zaangażowanie firmy Nikon w prace nad optyką o niezwykłej jakości, dzięki którym pełni ona czołową rolę w rozwoju kultury fotografii.

Komentarze EISA dotyczące aparatu Nikon Z 6, zdobywcy nagrody „Camera of the Year” 2019-2020

Firma Nikon wyprodukowała świetny aparat wyróżniający się rewelacyjną wygodą użytkowania oraz wysoką jakością wykonania, który umożliwia wykonywanie doskonałych zdjęć w prawie każdych warunkach. Jego autofokus z detekcją oka pozwala na precyzyjne ustawienie ostrości niezależnie od miejsca zajmowanego w kadrze przez fotografowaną osobę. Duży wizjer elektroniczny zapewnia ostre i precyzyjne odwzorowanie rejestrowanego kadru, podczas gdy wbudowany w korpus system stabilizacji obrazu pomaga uzyskać ostre zdjęcia niezależnie od używanego obiektywu, także w przypadku obiektywów do lustrzanek cyfrowych z mocowaniem F. Po prostu, jest to najlepszy wszechstronny aparat dla poważnych fotografów.

Komentarze EISA dotyczące obiektywu NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S, zdobywcy nagrody „Professional Standard Zoom Lens” 2019-2020

NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S to jasny, profesjonalny standardowy obiektyw o zmiennej ogniskowej przeznaczony do systemu Nikon Z. Obiektyw ma solidną i wytrzymałą konstrukcję. Zastosowano w nim powłoki nanokrystaliczną oraz ARNEO, redukujące flarę i refleksy, a ponadto przednią i tylną soczewkę pokryto powłoką fluorową, odpychającą kurz, olej i wilgoć. Konfigurowalny pierścień sterujący pozwala fotografowi na łatwe regulowanie przysłony lub kompensacji ekspozycji, podczas gdy wyświetlacz OLED na tubusie umożliwia wygodne odczytywanie przysłony, odległości zdjęciowej lub ogniskowej. Dzięki wyjątkowym parametrom optycznym, zapewniającym wysoką rozdzielczość i atrakcyjny efekt bokeh, obiektyw doskonale sprawdza się w połączeniu z aparatami z serii Nikon Z.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764