logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc

  PR 16.09.2024, przeczytano 238 razy
ilustracja

Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon%3A-limitowana-edycja-aparatu-zfc,405690,artykul.html

Nikon we współpracy z HERALBONY

Firma Nikon nieustannie chce poszerzać możliwości ekspresji obrazu i przyczyniać się do rozwoju kultury fotografii w przyszłości. Marka zainspirowana misją HERALBONY „Radiate Your Colour” (rozbłyśnij swoim kolorem) i obszerną licencjonowaną kolekcją dzieł sztuki stworzonych przez artystów, którzy są osobami neuroróżnorodnymi, postanowiła nawiązać współpracę, dzięki której powstała unikalna oprawa graficzna aparatu Zfc. Będzie on nie tylko już służył do uwieczniania i wyrażania chwil, ale także stanie się sposobem na wyrażenie własnej, unikalnej tożsamości. Zfc to aparat, który łączy w sobie szerokie możliwości i użyteczność z designem inspirowanym historycznymi modelami lustrzanek Nikon. Ze względu na wykończenie Premium, pozwalające użytkownikom wymienić sztuczną skórę pokrywającą korpus i dostosować kolor do własnych upodobań, stał się szczególnie popularny wśród młodszych osób, które cenią sobie osobistą ekspresję. W ramach tej współpracy firmy Nikon i HERALBONY starannie wybrały cztery dzieła sztuki spośród ponad 2000 wchodzących w skład licencjonowanej kolekcji HERALBONY, które zostaną zaprezentowane na najwyższej jakości wykończeniu1 aparatu Zfc. Teraz konsumenci będą mogli wybrać aparat ozdobiony grafiką, która szczególnie do nich przemawia.

Źródło: Nikon Europe B.V.

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

1 Te aparaty są dostępne tylko jako całość. Aparatu Zfc spoza edycji limitowanej nie można doposażyć w wykończenie z grafiką opracowane w ramach tej współpracy.1 Te aparaty są dostępne tylko jako całość. Aparatu Zfc spoza edycji limitowanej nie można doposażyć w wykończenie z grafiką opracowane w ramach tej współpracy.

O HERALBONY
HERALBONY to marka współpracująca z neuroróżnorodnymi i niepełnosprawnymi artystami, której misją jest zmiana wizerunku „neuroróżnorodności”. Firma zarządza prawami autorskimi do ponad 2000 cyfrowych wersji dzieł sztuki stworzonych przez tych artystów i włącza je do różnych dziedzin biznesowych. HERALBONY zapewnia artystom trwałą platformę biznesową, ułatwiając współpracę z licznymi przedsiębiorstwami, a artyści otrzymują tantiemy za korzystanie z ich dzieł. Jej działalność jest zróżnicowana i obejmuje różnorodne inicjatywy. Oprócz własnej marki „HERALBONY”, która promuje nowy styl życia ze sztuką w celu stymulowania zmian społecznych, HERALBONY oferuje kreatywną produkcję z licencjonowaniem dzieł sztuki i programami szkoleniowymi dla pracowników, aby wspierać korporacyjne inicjatywy na rzecz promowania różnorodności, równości i włączenia DE&I (Diversity, Equity, and Inclusion). Prowadzi również galerię sztuki w Morioce, „HERALBONY GALLERY”, w której poprzez sztukę są prezentowane nowe normy i kultury. Celem HERALBONY jest przezwyciężenie uprzedzeń i tak zwanego zdrowego rozsądku, które są źródłem podziałów w otaczającym nas świecie, oraz kontynuowanie prezentowania tych olśniewających talentów w każdy możliwy sposób.
Korporacyjna strona internetowa: https://www.heralbony.jp/en

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764