logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon D7000 zdobywcą nagrody EISA

  PR 15.08.2011, przeczytano 1833 razy

Firma Nikon otrzymała nagrodę Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych (European Imaging and Sound Association, EISA) dla aparatu Nikon D7000 w kategorii „Europejska Zaawansowana Lustrzanka Sezonu 2011–2012”. Jest to kolejne wyróżnienie dla tego modelu, który już wcześniej zdobył nagrodę w kategorii „Najlepsza Zaawansowana Lustrzanka Cyfrowa” stowarzyszenia TIPA (Technical Image Press Association), a także nagrodę Red Dot Product Design Award, stanowiącą certyfikat najwyższej jakości wzornictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-d7000--zdobywca-nagrody-eisa,13231,artykul.html

„Jesteśmy dumni, że aparat D7000 wzbogacił kolekcję przyznanych mu nagród o wyróżnienie stowarzyszenia EISA. Z myślą o użytkownikach zaawansowanych lustrzanek cyfrowych nieustannie dążymy do tego, aby nasze produkty oferowały najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, które zainteresują miłośników fotografii, szukających sposobów na rozwinięcie swojej kreatywności” - mówi Jordi Brinkman, Product Manager Nikon Europe. „Przyznanie lustrzance cyfrowej amatorskiej klasy nagrody w kategorii aparatów zaawansowanych świadczy o tym, że model D7000 został wyposażony w znacznie większą liczbę zaawansowanych funkcji, niż sugerowałaby to jego cena. Nowe rozwiązania, takiej jak przetwornik obrazu CMOS o rozdzielczości 16,2 megapiksela, precyzyjny system autofokus i czujnik pomiaru ekspozycji czy stosunkowo nieduży korpus wykonany ze stopu magnezowego sprawiły, że aparat uzyskał bardzo pozytywne opinie w kontekście funkcjonalności oraz korzyści dla fotografów, związanych z łatwością wykonywania zdjęć oraz kreatywnymi możliwościami” - dodaje Jordi Brinkman.

Corocznie Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) nominuje najlepsze produkty z różnych kategorii sprzętu audiowizualnego, jaki pojawił się na rynku europejskim w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wyróżnia przy tym te produkty, które zyskują uznanie entuzjastów i profesjonalistów poszukujących urządzeń wysokiej jakości, wyposażonych w zaawansowane rozwiązania. Zdobywca nagrody wyłaniany jest przez ponad 50 osób z ponad 20 krajów, reprezentujących czołowe czasopisma poświęcone fotografii, filmowi, tematyce audio, systemom kina domowego i elektronice mobilnej.

Europejska Zaawansowana Lustrzanka Sezonu 2011–2012: NIKON D7000
Uzasadnienie jury stowarzyszenia EISA: „D7000 to czołowy model z rodziny półprofesjonalnych aparatów firmy Nikon, który wyposażono w zaawansowane funkcje znane z modeli D300 i D300S. Solidny korpus oferuje szybki autofokus, jasny, 3-calowy wyświetlacz LCD, system czyszczenia matrycy i podwójne gniazdo kart pamięci SDXC. Aparat nagrywa także filmy w wysokiej rozdzielczości Full HD. Dzięki niezwykle wydajnemu systemowi redukcji szumów matrycy o rozdzielczości 16,2 mln pikseli można używać czułości ISO 3200, uzyskując wysokiej jakości, czyste obrazy. Szumy nie stanowią większego problemu nawet przy ustawieniu czułości ISO 12800. Aparat ten umożliwia amatorom fotografii wykonywanie profesjonalnych zdjęć”.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

NIKON działa od ponad 90 lat i należy obecnie do największych i najbardziej liczących się producentów sprzętu optoelektronicznego na świecie. Jest producentem najwyższej jakości aparatów fotograficznych, obiektywów NIKKOR, skanerów, sprzętu sportowego (m.in. lornetek, dalmierzy i lunet), mikroskopów oraz precyzyjnych urządzeń optycznych zarówno dla przemysłu, jak i użytkowników indywidualnych. NIKON jest światowym liderem w segmencie cyfrowych aparatów fotograficznych, produkując lustrzanki profesjonalne oraz amatorskie, a także aparaty kompaktowe serii COOLPIX. Od ponad 50 lat w lustrzankach jednoobiektywowych firma stosuje mocowanie typu F, dzięki czemu jest jedynym producentem przez tak długi czas stosującym tradycyjne mocowanie obiektywów, których do 2011 r. wyprodukowała już sześćdziesiąt milionów egzemplarzy. W Polsce firmę reprezentuje NIKON Polska Spółka z o.o., która rozpoczęła swoją działalność 3 listopada 2003 r. jako importer produktów fotograficznych. W Warszawie przy ulicy Postępu 14 firma posiada również centrum serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Więcej informacji o firmie NIKON, jej działalności w Polsce i produktach dostępnych na naszym rynku można znaleźć na stronie www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764