logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon D7100 nagrodzony przez EISA

  PR 16.08.2013, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon po raz kolejny została uhonorowana nagrodą organizacji EISA (European Imaging and Sound Association). Lustrzanka Nikon D7100 otrzymała tytuł „European Camera of the year 2013-2014”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nikon-d7100-nagrodzony-przez-eisa,19457,artykul.html

Nagroda EISA to kolejne wyróżnienie przyznane w tym roku dla modelu Nikon D7100. W maju br. aparat otrzymał tytuł „Best D-SLR Advanced” Stowarzyszenia Technical Image Press Association (TIPA).

Z wielką dumą przyjęliśmy od stowarzyszenia EISA tak prestiżową nagrodę. Nikon D7100 od momentu premiery w lutym br. zebrał wiele entuzjastycznych recenzji potwierdzających, że nasza nowa lustrzanka formatu DX oferuje miłośnikom fotografii szereg zaawansowanych funkcji, wysokiej jakości obraz oraz 51-punktowy system autofokusa klasy profesjonalnej, zawarte w wytrzymałym korpusie" – mówi Marina Gurevich, Product Manager, Consumer D-SLR w firmie Nikon Europe.

Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) co roku nominuje najlepsze produkty z różnych kategorii sprzętu audiowizualnego, które pojawiły się na rynku europejskim w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wyróżnia przy tym te produkty, które zyskują uznanie entuzjastów i profesjonalistów poszukujących urządzeń wysokiej jakości, wyposażonych w zaawansowane rozwiązania. Zdobywca nagrody wyłaniany jest przez ponad 50 osób z przeszło 20 krajów, reprezentujących czołowe czasopisma poświęcone fotografii, filmowi, tematyce audio, systemom kina domowego i elektronice mobilnej.

European Camera of the Year 2013-2014: NIKON D7100

Uzasadnienie jury: „Nikon D7100 to sztandarowy aparat z rodziny lustrzanek formatu DX, który łączy doskonałą jakość zdjęć z zaawansowanymi funkcjami. Jego matryca APS-C pozbawiona optycznego filtra dolnoprzepustowego pozwala w pełni wykorzystać rozdzielczość 24,1 mln pikseli bez utraty ostrości. Błyskawiczny, 51-punktowy system autofokusa oraz tryb zdjęć seryjnych doskonale sprawdzają się przy rejestrowaniu dynamicznych scen, a niezawodny system pomiaru ekspozycji zapewnia niezmiennie wysoką dokładność odczytu. Dzięki jasnemu wizjerowi optycznemu oraz wyrazistemu wyświetlaczowi LCD można fotografować zarówno tradycyjnie, z poziomu oka, jak i korzystać z podglądu funkcji na żywo. Amatorzy filmowania z pewnością docenią natomiast możliwość bezpośredniego zapisu za pośrednictwem wyjścia HDMI czystych, nieskompresowanych danych na zewnętrznym urządzeniu magazynującym”.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764